عصر امروز همزمان با هفته معلم مراسم تجلیل از فرهنگیان بازنشسته شهرستان بناب با حضور نماینده، رئیس آموزش و پرورش بناب و معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان در کانون 13 آبان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، آئین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته شهرستان با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، رئیس آموزش و پرورش بناب، بخشدار مرکزی شهرستان،خانم حقایی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از معلمین بازنشسته بنابی در کانون ۱۳ آبان این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در این مراسم با بیان اینکه هزارو ۴۴ نفر بازنشسته فرهنگی در این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد ۸۲۱ نفر آقا و ۲۲۳ نفر خانم، بازنشتگان فرهنگی این شهرستان را تشکیل می دهند.

محمود قهرمانی وجود این تعداد بازنشسته فرهنگی در شهرستان را نیازمند توجه بیشتر به این قشر دانست و گفت: باید برای این عزیزان برنامه های بیشتری در طول سال تدارک و محلی برای مناسب برای آنان فراهم شود.

وی توجه به بازنشتگان بخصوص قشر فرهنگیان در هنگام واگذاری خدمات عمومی به بخش خصوص را ضروری دانست و گفت: به طور مثال وقتی امکانات عمومی نظیر استخر شهرستان به بخش خصوصی واگذار می شود می بایست شرایطی در قرارداد قید شود تا به بازنشستگان توجه بیشتری شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در پایان توجه بیشتر به خدمات کارت منزلت فرهنگیان را خواستار شد و گفت: متأسفانه در حال حاضر خدماتی قابل توجهی از طریق این کارت در اختیار فرهنگیان قرار نمی گیرد و این ضرورت به وجود می آید دولت توجه بیشتری به خدمات این کارت  داشته باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از فرهنگیان بازنشسته شهرستان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی