رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بناب از قلع و قمع بنای 8 هزارو 400 متر مربع ای از اراضی ملی روستاهای خانه برق قدیم این شهرستان خبر داد.

بهنام صبوری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به ماده ۴۵ قانون اساسی گفت: مراتع و اراضی موات جزو انفال و اموال عمومی محسوب می گردد بر این اساس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور وفق قوانین و مقررات موظف به حفاظت و صیانت از این اموال گردیده است.

وی با بیان اینکه اداره منابع طبیعی شهرستان بناب برابر ماده ۴۵ قانون اساسی کشور با متخلفان به جد برخورد می کند، گفت: اخیرا مأمورین این اداره گزارش کردند فردی به نام (ع.ق) اقدام به تخریب و سپس تصرف مقدار ۸ هزارو ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی روستاهای خانه برق قدیم را نموده و با ایجاد ساختمان و اعیانی اراضی را متصرف شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی ادامه داد: در این راستا در اجرای وظایف و تکالیف قانونی پرونده تخلف تنظیم و به دادسرا ارسال گردید که پس طی مراحل قضائی قرار مجرمیت متهم صادر و در شعبه کیفری حکم به اعاده به وضع سابق از طریق قلع و قمع و تحمل حبس صادر و قطعیت یافته است.

صبوری در خاتمه از زحمات و تلاش های فرماندار، رئیس دادگستری، فرماندهی انتظامی شهرستان بناب و شهرداری بناب بابت همکاری های به عمل آمده تقدیر و قدردانی نمود.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی