صبح امروز مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب و بسیج دانشجویی و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر با حضور سرهنگ گل محمد زاده معاونت هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه ناحیه بناب، رئیس دانشگاه آزاد واحد بناب و جمعی از کارمندان و دانشجویان در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

دکتر عبدالله حجتی در این نشست با بیان اینکه سوم خرداد به عنوان روز مقاومت و ایثار در کشور معرفی شده است، اظهار داشت: این روز به عنوان یکی از پرافتخارترین روزهای ملی کشور در تبعیت از ولایت فقیه و مقاومت مخلصانه مردم در مقابل تهاجم دشمنان به ثبت رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب سوم خرداد را تبلور شکسته شدن قدرت های غربی و شرقی عنوان کرد و گفت: این روز به عنوان نمادی برای کشورهای حق طلب است تا بتواند با الگو دادن حماسه سوم خرداد در مقابل متجاوزگران و استکباران جهانی مقاومت کنند.

دکتر حجتی با تأکید به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از فراموش شدن و عدم تحریف حماسه هایی مانند سوم خرداد اذعان داشت: چنین مجالس و نشست های با حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و انتقال وقایع به نسل جوان تلاشی در جهت لبیک به فرمایشات رهبری و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی برای نسل جدید انقلاب است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بناب ضمن محکوم کردن موضع گیری های اخیر آمریکا در خروج از برجام و انتقال سفارت رژیم پوشالی صهیونیستی به بیت المقدس گفت: این اقدامات تنها به ضرر خود آمریکا است و ما دانشگاهیان این گونه اقدامات را به شدت محکوم می کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار و ضمن قدردانی از زحمات دکتر رسول وظیفه شناس،  دکتر عباس مصطفی زاده به عنوان مسئول بسیج اساتید این دانشگاه معرفی شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی