مسئول هماهنگی سپاه عاشورا ظهور انقلاب اسلامییکی از پدیده های مهم قرن بیستم عنوان کرد و گفت: در قرن بیست که حکومت و قدرت جهانی به دو دسته غربی و شرقی تبدیل شده بود که انقلاب اسلامی در ایران پدیدار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ الیاس گل محمد زاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ظهور انقلاب اسلامی در ایران را یکی از پدیده های مهم قرن بیستم عنوان کرد و گفت: در قرن بیست که حکومت و قدرت جهانی به دو دسته غربی و شرقی تبدیل شده بود انقلاب اسلامی ایران با ایدولوژی حکومت اسلامی و با رهبری ولایت فقیه در ایران پدیدار شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با حرکت دینی و اسلامی خود و با تکیه بر پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی و با شعار «نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی» اهداف خود را مشخص کرد که این نوع پدیده نو ظهور برای مستکبران و ظالمان جهانی قبال هضم نبود.

معاونت هماهنگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به دشمنی های غرب بخصوص آمریکا با نظام و انقلاب جمهوری اسلامی گفت: آمریکا قبل از ظهور انقلاب اسلامی از طریق همین کشور بر منطقه خاورمیانه تسلط کامل داشت و ایران همیشه حافظ منافع آمریکا در منطقه به شمار می رفت.

وی هدف اصلی آمریکا و سایر دشمنان انقلاب اسلامی را از ابتدا سرنگونی و نابودی کامل انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان و در رأس آن ها آمریکا از اوایل پیروزی انقلاب از طرق مختلف مانند ترور، کودتا، تجاوز به خاک ایران در قضیه طبس و دها مورد دیگر سعی بر رسیدن به هدف خود یعنی نابودی انقلاب  را داشتند.

سرهنگ گل محمد پور توسل به حمله نظامی از طریق یک کشور بیگانه به ایران را یکی دیگر از مهمترین و آخرین برنامه های براندازی حکومت توسط دشمنان در اوایل انقلاب عنوان کرد و گفت: در وضیعتی که انقلاب تازه شکل گرفته بود و کشور از نظر اقتصادی و نظامی به شدت زمین گیر شده بود دشمنان این فرصت را غنیمت شمردند و از طریق رژیم بعث کشور عراق جنگ نابرابر را به راه انداختند.

مسئول هماهنگی سپاه عاشورا با اشاره به آزادی خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ این روز را یکی از روزهای تاریخی انقلاب خواند و گفت: پس انقلاب در عملیات بزرگ بیت المقدس با عواملی همچون پشتیبانی مردم، وحدت و همبستگی و روحیه ما می توانیم نیروی های جمهوری اسلامی توانستند پس از ۳۴ روز نبرد بی امان دشمنان تا به دندان مسلح راشکست و خرمشهر را از آنان پس بگیرند.

سرهنگ الیاس گل محمد زاده ضمن محکوم کردن خروج آمریکا از برجام و انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس گفت: آمریکا و شرکای اروپایی خود از ابتدا قابل اعتماد نبودند و همچنین طبق تأکیدات مقام معظم رهبری نباید به ۳ کشور اروپایی در برجام اعتماد کرد که با خروج شرکت های بزرگ اروپایی از برجام و سخنان اخیر رئیس جمهور فرانسه، این حقیت برای همگان آشکار شد که آن ها به دنبال منافع خود هستند.

این بسیجی پاسدار کمک به تولید داخلی و عمل به اقتصاد مقاومتی را نیاز اصلی کشور در مقابله با دشمنان دانست و گفت: همه اقشار مختلف جامعه می بایست با حمایت از محصولات داخلی و عمل به اقتصاد مقاومتی همانند دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کنند.

وی افزایش رشد علمی را موجب افزایش تولید ، ثروت، اقتصاد و خودکفایی دانست و گفت: امروز ایران در از نظر علمی رشد علمی خوبی دارای رتبه خوبی در دنیا است اما همه دانشگاهیان و نخبگان کشور می بایست در تولید علم بیشتر تلاش کنند چراکه کشورهای قدرتمند دنیا مانند همین آمریکا با افزایش رشدی علمی خود این چنین زورگویی می کند.

معاونت هماهنگی سپاه عاشورای استان افزایش اتحاد و انسجام در وضیعت کنونی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمنان امروز دنبال اختلافات و تفرقه ها در کشور هستند تا از همین نقطه به انقلاب ضربه وارد کنند بنابراین هم مردم و هم مسئولان می بایست با بصیرت کامل وحدت و انسجام ملی کشور را افزایش دهند.

سرهنگ گل محمد زاده در پایان روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را دو رکن اصلی در موفقیت های دفاع مقدس و آزادی خرمشهر برشمرد و گفت: اگر امروز با تکیه به همین دو رکن مسئولان و مردم حرکت کنند مشکلات کشور حل خواهد شد و بیگانگان به خود اجازه نخواهند داد در تمام امورات داخلی و ملی کشورمان دخالت کنند.

انتهای پیام /زیبائی