محمد باقر صحرائی مسیر گشایی خیابان مطهری به خیابان آب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این طرح می تواند حرکت خودروها را به سوی خیابان آب و بلوار شهریار هدایت و در نتیجه ترافیک مرکز شهر را کاهش دهد.

محمد باقر ولائی(صحرائی) صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در رابطه با مسیر گشایی خیابان مطهری به خیابان آب و نظرات مطرح شده در این مورد گفت: شهر بناب با توجه به کمبود خیابان و افزایش جمعیت و متناسب با آن خودرو، نیازمند مسیر گشایی های بیشتر در سطح شهر با نظر کارشناسان مربوطه است.

وی افزود: مطمئنا همه مردم و مسئولان خواهان مسیر گشایی و گسترش فضای شهری هستند اما این کار می بایست توسط کارشناسان مورد تأیید قرار بگیرد که در این مورد مشاور طرح جامع موافق این مسیر گشایی است و بنده نیز بنا به درخواست مردم، نیاز ضروری شهر و نظر کارشناسان موافق این طرح هستم.

عضو شورای اسلامی شهر بناب با بیان اینکه ترافیک بالای خیابان مطهری به یکی از دغدغه های مردم و مسئولان تبدیل شده است، اظهار داشت: این مسیر گشایی می تواند حجم ترافیکی را از خیابان مطهری و دانشجو کاهش داده و حرکت خودروها را به سوی خیابان آب و بلوار شهریار هدایت کند.

محمد باقر صحرائی با بیان اینکه ساخت سرویس های بهداشتی در سطح شهر یکی از وظایف شهرداری است، گفت: عده ای خواهان ساخت سرویس بهداشتی در محل مسیر گشایی خیابان مطهری هستند که شهرداری می تواند از راه های مختلف در کنار اجرای مسیر گشایی نسبت به این درخواست هم اقدام کند.

انتهای پیام/ زیبائی