عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: 8 ماه به انحاء مختلف طرح سوال از رئیس‌جمهور را به امضاء رساندیم اما در دقیقه 90 عده‌ای از نمایندگان با دولت معامله کردند و منصرف شدند.

احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج با بیان اینکه دلار ۸ هزار تومانی چرخ زندگی مردم را تعطیل می‌کند، ابراز داشت: ارزهای دولتی به چه کسانی تخصیص یافت؟ ما وزیر ارتباطات را به‌خاطر شفافیت تحسین کردیم اما از وزیر صنعت پرسیدیم چه ضرورتی داشت که برای موبایل و کتری جوش مقدار زیادی ارز دولتی تخصیص دهید؟

وی افزود: اینکه عده‌ای علی‌رغم خرید محصولات وارداتی با دلار ۴ هزار تومانی آن را به قیمت دلار ۸ هزار تومانی به دست مردم می‌رسانند نشان از ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی در هدایت مملکت و حضور افراد نالایق و بی‌کفایت است!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، فرار اکثریت وکلای ملت از شفافیت را مایه‌ی شرمساری خواند و تصریح کرد: آنانکه اصرار داشتند به الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو رأی مثبت دهند، بر مخفی بودن آراء تاکید داشتند.

وی خاطرنشان ساخت: با چنین نمایندگانی ما در طول ۸ ماه اخیر و علی‌رغم طرح سوال‌های متعدد از رئیس‌جمهور، تاکنون نتوانسته‌ایم آقای روحانی را در مجلس شورای اسلامی حاضر کنیم؛ شما دیدید که در رابطه با بحران ارزی و اقتصادی قدرت ما نرسید رئیس جمهور را به صحن علنی بیاوریم چراکه بعضی‌ها از دولت مطالبه کردند و امضاهایشان را پس گرفتند.

انتهای پیام/س