ظهر امروز به مناسب هفته عفاف و حجاب دوره آموزشی حجاب و ترویج آن برای مشاوران و پرسنل بهزیستی این شهرستان و موسسات وابسته به آن برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ بهرام مرادی در این جلسه ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب، حضرت فاطمه (ص) را الگوی ای بی نظیر برای بانوان عنوان کرد و گفت: این بانوی بزرگ اسلام همیشه بر حجاب تأکید داشت و با حجاب خود سایر بانوان را به این امر تشویق می نمود.

معاون عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه حجاب نماد یک زن مسلمان است، اظهار داشت: عفاف و حجاب یک زن محافظ او در مقابل نگاه های شیطانی است بنابراین یک زن مسلمان با حفظ حجاب خود می تواند از امنیت و ارزش های خود در یک جامعه دفاع کند.

وی  بی حجابی را موجب گسترش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: حجاب یک زن می تواند در ایجاد آرامش و امنیت جامعه موثر باشد و بر خلاف آن بی حجابی می تواند موجب بروز برخی معضلات اجتماعی شود.

سرهنگ مردای عدم توجه به عفاف را یکی از ریشه های بروز طلاق در کشور عنوان کرد و گفت: گاها برخی بی اعتمادی ها در خانواده ها به علت بی حجابی به وجود می آید و مشاهده می شود برخی آقایان به همین دلیل نسبت به همسر خود بی اعتماد می شوند و  در دادگاه ها درخواست طلاق می کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی