ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان بناب با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) که در قالب کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان حضور دارند، برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) وجود پربرکت بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) در کشور را نقطه اتصال معنوی مردم با ائمه اطهار عنوان کرد و گفت: مردم این شهرستان همیشه ارادت خاصی به پیامبران و امامان معصوم  بخصوص امام رضا(ع) دارند و همیشه در مشکلات از ایشان طلب حاجت می کنند.

فرماندار بناب حضور کاروان خادمین حرم مطهر رضوی برای اولین بار در این شهرستان را مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: حضور این کاروان مذهبی علاوه بر موجب خشنودی مردم دین دوست بنابی موجب گسترش فرهنگ ناب اسلامی در این شهرستان می گردد.

وی افزود: امیدواریم این کاروان در سالیان بعد به صورت پیوسته در این شهرستان حضور پیدا کنند تا افرادی که توانایی رفتن به مشهدالرضا را ندارند با دیدن این کاروان بتوانند از راه دور امام رضا (ع) را زیارت کنند.

درادامه این جلسه مسئول کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه این کاروان حدود ۱۰ سال شروع به فعالیت کرده است، گفت: خادمان حرم مطهر رضوی در قالب ۸۰ کاروان و ۳۰۰ تشکل با حضور در شهرها و روستاها سعی بر گسترش فرهنگ ناب اسلامی و رساندن پرچم حرم امام رضا(ع) به دست مردم را دارند.

وی حضور در آذربایجان شرقی را تجربه ای بی نظیر برای این کاروان عنوان کرد و گفت: استقبال از خادمان امام رضا(ع) در این استان و در پیرو آن شهرستان بناب برایمان تعجب آور بود و به نزدیک دیدم ترک زبانان تا به چه اندازه به ائمه معصومین ارادت دارند.

این خادم رضوی حضور حجت الاسلام آل هاشم به عنوان نماینده  ولی فقیه در آذربایجان شرقی را نقطه درخشش برای این استان دانست و گفت: شخصیت و نوع رابطه ایشان با مردم برای ما هم تعجب آور بود و دیدم این روحانی پاکدامن دور از هر نوع تشریفات و توجه به مقام خود چگونه در کنار مردم زندگی می کند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی