سرمایه گذار شهربازی پارک فدک بناب پیرو خبر گلایه مندی شهرداری از روند پیشرفت کند شهربازی جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش انعکاس بناب،  آقای کاظمی فام سرمایه گذار شهربازی پارک فدک پیرو خبر درج شده در مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ مبنی برگلایه مندی شهردار از  پیمانکار طرح به دلیل تأخیر در انجام کار بیانه ای به شرح ذیل صادر کرد.

جناب آقای شهردار ای کاش قبل از گلایه مندی از سرمایه گذار شهربازی فدک یکبار دیگر به قرادادهای خود و تعهدات خویش در خصوص شهربازی فدک ملاحظه می کردید سپس گلایه مندی خود را بیان می داشتید.

به دلیل اینکه اینجانب ۲ تعهد در شهربازی فدک داشته که یکی شامل انتقال ۵ دستگاه سنگین پارک ملت به شهربازی فدک و نصب، ایمن سازی و راه اندازی بوده است که نصب و ایمن سازی ۴ دستگاه انجام گردیده و یک دستگاه دیگر به دلیل غیر قابل نصب بودن به دلیل پوسیدگی، غیر استاندار و غیر قابل تعمیر بودن قابل نصب نمی باشد.و تعهد دومی اینجانب، نصب دستگاه های دیگر که حدود ۸  دستگاه دیگر می باشد در حال حاضر نصب که جمعا ۱۲ دستگاه آماده فعالیت بوده است که در فصل کاری جدید بیشتر هم خواهد شد و اینجانب علاوه بر انجام تعهدات کامل خویش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نیز طبق صورت وضعیت موجود از سال ۱۳۹۲ تا کنون از تعهدات شهرداری را انجام داده ام و شهرداری با گذشت ۴ سال ریالی از بدهی خود را به اینجانب پرداخت ننموده است.

در صورتی که شهرداری طلب اینجانب را به موقع می داد امروز بجای ۱۲ دستگاه ۳۰ دستگاه بازی نصب شده بود و از طرفی دیگر پس از گذشت ۶ سال از انعقاد قرارداد، شهرداری نتوانسته برای این مجموعه انشعابات لازم شامل آب، برق، گاز و تلفن که از تعهدات اولیه شهرداری بوده را تأمین و تحویل دهد از این رو دوست دارم مردم فهیم بناب قضاوت کنند، مجموعه ای که برق لازم را نداشته باشد دستگاه ها با چه نیروای می خواهند کار کنندو مجموعه ای  که آب نداشته باشد مردم چگونه از سرویس ها و آب آشامیدنی استفاده خواهند کرد و …..

شهردار محترم کاش بجای گلایه مندی تعهدات خود را آن هم پس از گذشت ۶ سال انجام می دادید و امروز شاهد اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان بیکار در این مجموعه می شدیم. و مردم نیز از امکانات تفریحی و فرهنگی استفاده می کردند.

اما متأسفانه در طول این ۶ سال اخیر جز سنگ اندازی و چوب لای چرخ گذاشتن هیچ گونه قدمی از سوی شهرداری در این پروژه برداشته نشده است و آسفالت محوطه شهرداری و پل مابین پارک فدک و شهربازی نیز با تلاش و پیگیری های جناب آقای دکتر ممقانی و مسئولانی که ایشان را همراهی کردند محقق گردیده است که جای شکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/زیبائی