در آستانه شروع سال تحصیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی 6 جابجایی و انتصاب در دانشگاه بناب رقم خورد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، طی احکام جداگانه‌ای از سوی کریم عباسیان سرپرست دانشگاه بناب، قاسم صمدی معاون سابق دانشجویی به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه، ناصر قاسمیان معاون سابق اداری و مالی به عنوان معاون فرهنگ دانشگاه و هادی رزقی ملکی به عنوان معاون جدید دانشجویی دانشگاه بناب منصوب و معرفی شدند.

همچنین در احکام دیگری علیرضا بابائیان معاون سابق فرهنگی به عنوان ریاست دانشکده فنی و مهندسی، مصطفی خجسته‌نژند به عنوان مدیر ارزیابی اساتید و محمدعلی مهتدی به عنوان رئیس مرکز رشد دانشگاه بناب منصوب و معرفی شدند.

این تغییرات در حالی در دانشگاه بناب اتفاق می‌افتد که از اسفند ماه سال ۱۳۹۵ کریم عباسیان همچنان به عنوان سرپرست مسئولیت دانشگاه بناب را در اختیار دارد.

در ضمن احتمال انجام برخی تغییرات در سطح مدیران دانشگاه بناب طی روزهای آتی مطرح بوده است.

گفتنی است، هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۲۴ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بناب مشغول تحصیل هستند.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و این شهرستان دارای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی متعددی از جمله دانشگاه بناب، آزاد اسلامی واحد بناب، پیام نور مرکز بناب، دانشکده آب و برق، دانشکده سلامت، دانشکده علمی، کاربردی شهرداری و نیز حوزه علمیه بسیار قوی حضرت ولی عصر(عج) بوده و به همین خاطر به شهر حوزه و دانشگاه نیز مشهور است.