رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بناب از شروع جشن عاطفه ها در این شهرستان خبر داد.

حبیب اله حیدری صبح امروز در  گفتگو  با انعکاس بناب، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از شروع جشن عاطفه ها در شهرستان بناب خبر داد و گفت: هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس، کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری اداره آموزش و پرورش نسبت به جمع آوری کمک ها و هدایای مردمی اقدام می کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بناب هدف اصلی از برگزاری جشن عاطفه ها را  کمک به دانش آموزان نیازمند و  محروم واقعی عنوان کرد و گفت: از مردم نوع دوست بناب انتظار داریم در حد وسع خود به این جشن کمک کنند تا بتوانیم دانش آموزان نیازمند را برای سال تحصیلی جدید مهیا کنیم.

وی در ادامه به عملکرد مثبت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۵ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: این نهاد خدمت رسان در بناب در مجموع ۳ هزار و ۳۱۵ خانوار را تحت پوشش خود قرار داده است و در کل ۶ هزارو ۲۷۶ عضو این مجموعه هستند که از ابتدای سال جاری بیش از ۲۶ میلیارد ریال مستمری به آنان پرداخت شده است.

حیدری تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بناب را ۸۹۳ نفر اعلام کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای حمایت از این افراد، نسبت به خرید لوازم تحریر و شهریه دانشگاه به آنان کمک می کند.

وی از پرداخت وام اشتغال از محل اعتبارات امداد و تسهیلات بانکی به ۶۶ نفر از افراد واجد شرایط تحت پوشش این نهاد خدماتی در ۵ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا به امروز مبلغ ۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بناب در پایان شماره حساب ۰۱۰۵۰۹۸۰۴۳۰۰۱ نزد بانک ملی را یکی دیگر از راه های کمک رسانی به محرومین شهرستان اعلام کرد و گفت: خیرین عزیز می توانند از طریق این شماره حساب مبالغ نقدی خود واریز کرده تا این نهاد مردمی بتواند در روزهای باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان تحت پوشش خود وسایل تحصیلی مورد نیاز را فراهم کند.

انتهای پیام/زیبائی