امام جمعه موقت شهرستان بناب گفت: یک عده افراد وابسته به دشمن در جریانات اخیر با احتکار کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم همسو با دشمن حرکت کردند.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از فارس حجت‌الاسلام سیدموسی آتش‌زر در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه در چنین شرایط حساس کشور هرگونه احتکار خیانت به مردم است، بر ضرورت مبارزه با مفسدان اقتصادی و محتکران در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: به جای اینکه در چنین موقعیت حساسی که مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اجناس و کالاها را روانه بازار مصرف کنند، یک عده‌ای با احتکار آن سعی دارند برای مردم مشکلاتی ایجاد کنند.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب با اشاره به دیدار اعضای هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری گفت: موضوعاتی که مقام معظم رهبری در این دیدار مطرح کردند، نشانگر این است که هجمه سنگینی علیه نظام جمهوری اسلامی در حال انجام است،علاوه بر آن با صرف هزینه‌های هنگفت در راستای تخریب نظام نیز قدم برمی‌دارند و در شرایط حساس کنونی باید مواظب ترفندها و توطئه‌های گوناگون دشمن باشیم.

آتش‌زر در ادامه به قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای خبرگان رهبری و امتیازات این نظام در مقابل سایر نظام‌های دنیا اشاره کرد که فرمودند:« این نظام ویژگی مهمی دارد که آن هم مردمی بودن آن است و مردم در تمام مسائل جاری کشور در صحنه هستند».

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور یادآور شد: این انقلاب با صرف هزینه‌های زیادی به ثمر نشسته است و از این رو باید برای حفظ آن از جان و دل مایه گذاشته و تلاش کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان بناب با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و برگزاری آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) به برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس دانش‌آموزانی نیازمند مساعدت هستند، امیدواریم مردم با کمک‌هایی که به نهادهای خیریه خواهند کرد، با تأمین و تهیه لباس برای دانش‌آموزان نیازمند در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

آتش‌زر تصریح کرد: مردم با این اقدام خداپسندانه و نیک کشور را در برابر حوادث زیادی بیمه می‌کنند.