به گزارش انعکاس بناب، محمود قهرمانی در ابتدای این افتتاحیه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: بعد از شهرهای تبریز، مرند و مراغه، شهرستان بناب پرجمعیت ترین شهر دانش آموزی استان آذربایجان شرقی محسوب می شود. مدیر آموزش و پرورش شهرستان […]

به گزارش انعکاس بناب، محمود قهرمانی در ابتدای این افتتاحیه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: بعد از شهرهای تبریز، مرند و مراغه، شهرستان بناب پرجمعیت ترین شهر دانش آموزی استان آذربایجان شرقی محسوب می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب تعداد مدارس دو شیفته در شهرستان را ۳۲ باب اعلام کرد و گفت: در این مدارس دانش آموزان در ۲ نوبت صبح و عصر تحصیل می کنند که با توجه به کمبود فضا و بازدهی کم شیفت عصر، کیفیت تحصیل پایین می آید.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان ۱۶ باب مدرسه تازه احداث نیاز است تا تمام دانش آموزان بنابی بتوانند در یک شیفت به تحصیل خود ادامه بدهند.

قهرمانی در پایان با بیان اینکه مردم در طول دوران انقلاب یار و یاور آموزش و پرورش کشور بوده اند، اذعان داشت: از خیرین تقاضا داریم در امر مدرسه سازی همت بیشتری کنند تا بتوانیم با رفع مشکل کمبود فضای آموزشی کیفیت تحصیل را ارتقا بدهیم.

گفتنی است: این مدرسه خیر ساز در ۳ طبقه شامل ۶ کلاس درس و کارگاه آموزشی در خیابان شهید چمران، جنب دانشگاه علمی کاربردی شهرداری احداث شده است.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داو زیبائی