به گزارش انعکاس بناب، در حاشیه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) که با هدف خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار در حال اجرا است، مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و شهردار بناب با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) دیزج جنوبی از نزدیک با مردم گفتگو و مشکلات آن ها را بررسی کردند. بسیج همانند جریان […]

به گزارش انعکاس بناب، در حاشیه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) که با هدف خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار در حال اجرا است، مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و شهردار بناب با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) دیزج جنوبی از نزدیک با مردم گفتگو و مشکلات آن ها را بررسی کردند.

بسیج همانند جریان آب در بیابان است/ حل مشکلات مردمی نیازمند همبستگی و همکاری مسئولان است

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ابتدای این نشست بسیج را همانند جریان آب در بیابان ها تشبیه کرد و گفت: بسیج با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های موجود در جهت حل مشکلات مردم اقدام می کند که این رزمایش گوشه ای از اقدامات بسیجیان محسوب می شود.

سرهنگ عمران دوستی حل تمام مشکلات کشور را نیازمند وحدت و همکاری تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی با مردم دانست و گفت: حضور مسئولان شهرستان در این نشست و بررسی مشکلات مردم از نزدیک نمایانگر همین وحدت و همکاری است.

وی هدف از اجرای این رزمایش را اهمیت به خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار اعلام کرد و گفت: در این رزمایش شاهد هستیم افرادی با بالاترین درجه علمی مشغول جهاد و آبادانی محله ها هستند که نمادی از خدمت بی منت بسیج را نشان می دهد.

تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی برای حل مشکلات مردم پای کار هستند

فرماندار بناب نیز در ادامه این نشست از پای کار بودن تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی جهت حل مشکلات مردم خبر داد و گفت: مردم مطمئن باشند تمامی مسئولان شهرستان از تمام پتانسیل های موجود در رفع مشکلات و کمبودها استفاده خواهند کرد.

رفیعی مشارکت اهالی دیزج مبنی بر آزادسازی معابر و خیابان ها در جهت آسفالت کاری را نمونه از همکاری تنگاتنگ میان مردم و دولت عنوان کرد و گفت: این اقدام اهالی در کل استان زبان زد شده است و شخص استاندار از دیزج جنوبی بناب به عنوان نماد همکاری مردم  با دولت در جلسات استانی استفاده می کند.

وی رفع مشکلات سرویس های بهداشتی برخی مساجد و حصار کشی اطراف گورستان های های شهرستان را ضروری دانست و گفت: در همین راستا طبق هماهنگی های انجام شده با اداره اوقاف قرار شده تا برای حل این مشکلات اقداماتی انجام شود.

نوسانات قیمت قیر دلیل تاخیر در آسفالت ریزی معابر/دیزج جنوبی تا ۱۰ روز آینده آسفات ریزی می شود

این گزارش می افزاید شهردار بناب در قسمت پایانی نشست مردمی با بیان اینکه در سال جاری ۵۰ میلیارد ریال برای آسفالت ریزی معابر شهری بناب در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: قرار است امسال بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت ریزی در شهر بناب انجام شود.

داوودی علت تاخیر به وجود آمده در شروع آسفالت ریزی را نوسانات قیمت قیر اعلام کرد و گفت: در ابتدای سال جاری هر تن قیر ۹ میلیون ریال خریداری می شد اما در حال حاضر برای خرید همین مقدار قیر می بایست ۴۰ میلیون ریال پرداخت کنیم که افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت قیر را نشان می دهد.

وی از عزم جدی شورای شهر و شهرداری در جهت حل مشکلات عمرانی شهر خبر داد و گفت: با وجود وضیعت نامناسب اقتصادی کشور که همگان در جریان هستند، اعضای شورای شهر و شهرداری بر خدمات دهی بیشتر اصرار دارند که تخصیص اعتبار ۲ برابری آسفالت در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته نمونه ای از آن است.

کلیدار بناب در پایان با اعلام خبری خوش برای اهالی دیزج جنوبی مبنی بر  آسفالت ریزی این محله تا ۱۰ روز آینده گفت: از طریق اعتبارات سکونتگاه های غیر رسمی قیر رایگان تا چند روز آینده به دست شهرداری خواهد رسید که بدون هیچ تاخیری کار آسفات ریزی این منطقه شروع خواهد شد.

وی افزود: در اجرای آسفالت کاری محله دیزج جنوبی بناب ۱۰۰ تن قیر و ۳ هزارو ۵۰۰ تن آسفالت استفاده خواهد شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی