به گزارش انعکاس بناب، عصر روز پنج شنبه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله گردانهای بیت المقدس شهرستان بناب با هدف انسجام‌ بخشی و نمایش اقتدار عاشوایی بسیجیان ار روبروی هلال احمر بناب آغاز شد. گردانهای بیت المقدس با حضور عظیم و گسترده خود، ابتدا از میدان یادبود تا میدان امیر کبیر با عزاداری پرداخته و […]

به گزارش انعکاس بناب، عصر روز پنج شنبه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله گردانهای بیت المقدس شهرستان بناب با هدف انسجام‌ بخشی و نمایش اقتدار عاشوایی بسیجیان ار روبروی هلال احمر بناب آغاز شد.

گردانهای بیت المقدس با حضور عظیم و گسترده خود، ابتدا از میدان یادبود تا میدان امیر کبیر با عزاداری پرداخته و با سر دادن ندای “لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است” به محل اردوگاه شهید سبزی جهت انجام رزمایش تاکتیکی اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این رزمایش با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) بناب با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» همزمان با سراسر کشور در سه بخش در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: در بخش اول ۲۵ گروه جهادی با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از بسیجیان با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم و حاشیه شهر خدمت رسانی کردند، مرحله دوم رزمایش نیز امروز و مرحله آخر با محوریت خدمت رسانی در مهرماه برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوستی با بیان اینکه رزمایش امروز ۲۳ شهریورماه با هدف انسجام‌ بخشی بسیجیان و به منظور نمایش اقتدار بسیج اجرا می‌شود گفت: در تجمع امروز، بسیجیان بعد از عزاداری برای سالار شهیدان و ستون‌کشی در خیابان در اردوگاه‌ شهید سبزی مستقر شده و به اجرای تمرینات تاکتیکی خواهند پرداخت.

وی افزود: بسیج به عنوان نیروی مکمل نیروهای نظامی و محور استراتژیک نظام در امنیت داخلی و خارجی است که باید آن را تقویت کرد چرا که امروز بسیج یکی از مولفه های اقتدار نظام است که باید در اوج آمادگی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اینکه دشمنان در این ۴٠ سال هرچه توانستند انجام دادند اما انقلاب از بحران عبور کرده و می کند، گفت: بسیج امروز با حمایت مردمی به کار خود ادامه می دهد و امنیت پایدار در کشور با حضور مردم در غالب تفکر بسیج شکل گرفته است.

 

گزارش تصویری از رزمایش اقتدار عاشورایی گردانهای بیت المقدس بناب: