فرمانده سپاه ناحیه بناب از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان بناب خبرداد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ اصیل اسلامی است که خواب خوش را از چشم دشمنان ربوده است؛ گفت: امنیت، قدرت و آسایش موجود در کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است که تکریم از آنان امری ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اینکه هدف دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی تنها تصرف بخشی از خاک ایران اسلامی نبود، گفت: دشمنان ما می‌خواستند با تعریف ساز و کارهایی جمهوری اسلامی را تهدید و نابود کنند اما خداوند متعال اراده کرده بود که این نظام پایدار بماند.

وی با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: نواختن زنگ انقلاب، افتتاح خانه محروم، شب شعر دفاع مقدس، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، همایش فرماندهان و هیئت امنای مساجد، برگزاری یادواره شهداء، برگزاری آبروی محلات، عطر افشانی مزار شهداء، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان بناب خواهد بود.

سرهنگ دوستی با اشاره به اجرای ۵۰ برنامه محوری در هفته دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: یادمان شهدای گمنام بناب که با همت و همکاری شهرداری بناب تکمیل شده با حضور فرمانده سپاه همیشه پیروز عاشورا سردار آبدین خرم، افتتاح خواهد شد، که جا دارد از زحمات عوامل محترم شهرداری بابت تکمیل شایسته این یادمان قدردانی کنیم.

وی در خاتمه مصادف شدن آغاز هفته دفاع مقدس با ایام محرم را فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: ایام محرم به خصوص  فرصت خوبی برای آگاهی بخشیدن جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است، بنابراین انتظار می رود تمامی افراد دلسوز به نظام اهتمام ویژه ای در این خصوص به خرج دهند.

انتهای پیام/ش