مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب از تهیه و توزیع 110 بسته لوازم التحریر برای فرزندان زندانیان تحت پوشش به ارزش 94 میلیون و 600 هزار ریال خبر داد.

 رحیم کاظم زاده صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، با بیان اینکه یکی از برنامه های انجمن حمایت از زندانیان بناب کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان فرزندان زندانیان تحت پوشش است، اظهار داشت: با هدف ایجاد روحیه، نشاط و تشویق فرزندان زندانیان نیازمند به کسب تعلیم و تربیت، با همت خیر محترم شهرستان  آقای فرهاد خیالی  ۱۱۰ بسته کالای لوازم التحریر  به خانواده ها ی آنان تحویل داده شد.

وی در ادامه گفت: این سبد کالا شامل کیف، لوازم التحریر و دفاتر مشق مورد نیاز هر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که همزمان با بازگشایی مدارس به آنان اهداء گردید.

رئیس هئیت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب ازرزش ریالی ۱۱۰ بسته لوازم التحریر را ۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: هر بسته لوازم تحریر با قیمت مناسب ۸۶۰ هزار ریال خریداری شد.

کاظم زاده در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خیرین دلسوز که همیشه این انجمن را حمایت می کنند، گفت: از همشهریان خیّر شهرستان در خواست داریم با کمک های نقدی و غیر نقدی خود از خانواده های زندانیان حمایت کنند.

لازم به ذکر است: شماره حساب های  ۰۱۱۱۰۲۸۷۴۷۰۰۵ بانک ملی(سیبا) و ۱۴۷۲۳۰۴۶۹ بانک رفاه کارگران به نام انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب جهت واریز کمک های نقدی خیرین می باشد.

انتهای پیام/زیبائی