مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت دوچرخه سواری بناب با حضور دبیر هئیت دوچرخه سواری استان ناصر هوشیار در مجتمع ورزشی بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سید مجید یزدانی در حاشیه این مراسم با اشاره به علت تغییرات زود هنگام ریاست این هیئت، گفت: به پیشنهاد ریاست قبلی آقای شاکری این تغییر زود هنگام بعد از شروع به کار من اتفاق افتاد، و با توجه به اینکه در آستانه برگزاری بیستمین همایش دوچرخه سواری قرار داشتیم ، لازم بود ساماندهی ها زودتر  انجام می گرفت.

وی با بیان اینکه معمولا برای هیئت های ورزشی مراسم تودیع و معارفه برگزار نمی کنیم، گفت: به دلیل اهمیت بالای این هیئت این مراسم را برگزار کردیم، تا هم از زحمات آقای شاکری قدردانی شود و هم کار های این هیئت با قوت پیش برود.

یزدانی ضمن دعوت از همشهریان بنابی جهت شرکت باشکوه در بیستمین همایش دوچرخه سواری، افزود: مهمترین هدف این همایش این است تا الگوسازی کنیم به جای استفاده از خودرو در کار های روزمره از دوچرخه استفاده شود.

شهردار بناب نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه همایش دوچرخه سواری بناب مورد توجه مسئولان استانی و کشوری قرار گرفته است، گفت: انتظار داریم این هیئت در بعد قهرمان پروری تلاش بیشتری کند.

داوودی با تاکید براینکه مدعی هستیم حرف اول را در دوچرخه سواری می زنیم، افزود: سال قبل بیش از ۱۰ هزار نفر در این همایش شرکت کرده بودند که نشان از عظمت و اهمیت این همایش دارد.

رئیس شورای شهر بناب نیز در ادامه با انتقاد از مسئولان ورزش استان، گفت: استان به شهرستان ما کم لطفی می کند، مادرخواست داریم حداقل ابتدا و انتهای یکی از تور های دوچرخه سواری را در شهر دوچرخه بناب فراهم کنند.

محمد باقر صحرائی از دبیر هیئت دوچرخه سواری استان درخواست کرد، از طریق خود مسئولان استان به خصوص مسئولان اداره پست کشوری، تمبر ملی بناب شهر دوچرخه ایران را در دستور کار قرار دهند، تا این شهرستان به عنوان شهر دوچرخه به کشور معرفی گردد.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی ناصر هوشیار نیز از عدم توجه شهرستان بناب به قهرمان پروری انتقاد کرد و گفت: در شهری که قهرمان دوچرخه سواری وجود نداشته باشد، نشان می دهد که کار خوبی صورت نگرفته است و باید به این امر توجه ویژه ای صورت بگیرد.

در پایان این مراسم ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های  احد شاکری، مرتضی فرزان به عنوان رئیس جدید هیئت دوچرخه سواری بناب منصوب شد.

نکته قابل توجه این مراسم این بود که آقای احد شاکری خود شخصا به دنبال مرتضی فرزان رفته بود تا این مسئولیت را به او واگذار کند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ش