جانشین سپاه بناب گسترش فرهنگ کار جمعی و دوری از فرد گرایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز تنها کارهایی که به صورت جمعی انجام شده اند با موفقیت همراه بوده اند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب بحث جابجایی و پراکندگی ادارات در حوزه پدافند عامل و غیر عامل را بسیار مهم دانست و گفت: این موضوع در شهرستان بناب کاملا مشهود است اما در سطح استان در برخی نقاط به پراکندگی ادارات توجه نشده است که می تواند آسیب بزرگی در حوزه پدافند عامل و غیر عامل محسوب شود.

جانشین سپاه ناحیه بناب تشریح وظایف هر اداره در حوزه پدافند غیر عامل را نیازی مهم در پیشبرد اهداف این حوزه عنوان کرد و گفت: در حوزه پدافند غیر عامل هر اداره می بایست وظایف خود را بر اساس محورهای اصلی پدافند غیر عامل انجام دهد تا در کل نتایج مثبتی در رزمایش ها و آموزش های این حوزه حاصل شود.

وی گسترش فرهنگ کار جمعی و دوری از فرد گرایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز تنها کارهایی که به صورت جمعی انجام شده اند با موفقیت همراه بوده اند و طرح های مانند طرح میثاق به دلیل عدم کار جمعی در بین ادارات با شکست مواجه شدند.

سرهنگ حیدری توجه بیشتر به فضای مجازی و افزایش سواد رسانه ای را نیاز اساسی در جامعه دانست و گفت: متاسفانه تا کنون کارهای هدفمندی در مقابله با تهدیدات فضای مجازی انجام نشده است و دشمنان و جاسوسان به راحتی از همین فضا برای سرقت اطلاعات شخص و ملی استفاده می کنند.

وی افزود: به طور مثال گوشی آیفون که ساخت کشور آمریکا است در کشور خودش تنها ۱۲ درصد مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و این در حالی است که در کشور ایران ۵۲ درصد کاربران از این گوشی استفاده می کنند و سازمان امنیت ملی آمریکا به راحتی می تواند اطلاعات را از طریق همین گوشی ها به سرقت ببرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی