فرمانده سپاه ناحیه بناب از برگزاری بیش از 150 برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج در شهرستان بناب خبر داد.

سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، یکی از بزرگتری اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از سوی امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: این بسیج مردمی با وجود مشکلات فراوان توانسته در همه صحنه‌ها نقش‌آفرین باشد و این بیانگر هوشیاری امام راحل در شکل‌گیری بسیج بوده است.

فرمانده سپاه بناب با تاکید بر اینکه امروز دشمنان از هر راه و روشی برای تضعیف و براندازی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند، خاطر نشان کرد: با این حال، بسیج با سازماندهی و مدیریت بهتر و با به کار گیری از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود علاوه بر خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان، کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی همراهی می کند.

این مقام نظامی با بیان اینکه هفته بسیج امسال متقاران با میلاد پیامیر اکرم(ص) است، گفت: بسیج محور وحدت و انسجام در جامعه بوده و بی شک قدرت بسیج به دلیل جذب توده های مردم و ساماندهی صحیح آن ها در قسمت های مختلف است.

سرهنگ دوستی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای نقش‌آفرینی، یادآوری برنامه های سازمان یافته، خدمت‌رسانی، محرومیت زدایی و کمک به دولت برای سازندگی است، اذعان داشت: همزمان با هفته بسیج که از ۲۸ آبان شروع می شود، بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه های شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری برنامه هایی همچون یادواره شهداء، نشست های روشنگری، دیدار با خانواده شهدا، ارائه خدمات پزشکی رایگان، اهدای ۳ دست جهیزیه، افتتاح خانه محروم  و همچنین تجمع بسیجیان شهرستان بناب در روز ۵ ام آذر با نام همایش شکوه عزت و پایداری در محل مصلی اعظم در هفته بسیج خبر داد.

انتهای پیام/داود زیبائی