ظهر امروز همایش تجلیل از رزمندگان فرهنگی شهرستان بناب به همت بسیج فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش شهرستان در تالار معلم بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و وحدت همایش تجلیل از رزمندگان فرهنگی شهرستان بناب با حضور مسئول امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش، رئیس آموزش و پرورش بناب و جمعی از فرهنگیان بسیجی در تالار معلم این شهرستان برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب در این همایش ضمن گرامیداشت هفته وحدت و بسیج اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل گیری و پیروزی انقلاب در کنار امام خمینی (ره) بوده و در تمام عرصه ها از جمله جنگ تحمیلی نقش آفرینی کرده است.

قهرمانی با بیان اینکه بسیج امروز پس از ۴۰ از پیروزی انقلاب در پیشرفت و آبادانی کشور موثر عمل می کند، افزود: بسیج در عرصه های جنگ نرم، خدمات رسانی به قشر ضعیف جامعه و آبادانی و عمرانی کشور بی نظیر و مخلصانه عمل می کند.

در ادامه این جلسه مسئول امور شاهد و ایثارگران ادره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آمریکا همواره قصد غارت کردن اموال این کشور را دارد اذعان داشت: آمریکا برای اولین بار در دولت بازرگان توانست با حیله از ایران امتیاز بگیرد و از آن به بعد بخصوص دوران انقلاب به بعد چنین اجازه به این غارتگر بزرگ داده نشد.

ولی الله جواهری با بیان این تشکیل بسیج مستضعفین یکی از اعجازهای الهی و تدابیر امام خمینی (ره) بود، گفت: بسیج از ابتدای تشکیل انقلاب در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است و در راه پیشرفت و در ترقی کشور از تمام پتانسیل های خود استفاده نموده است.

وی در پایان با بیان اینکه حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب از اصلی ترین وظایف بسیج است، افزود: شهادت قلبی برای کارمند بسیجی کافی است و این قشر باید با  تلاش مضاعف در حوزه کاری خود در پیشرفت کشور کمک کنند.

گفتنی است: در این همایش به  ۵ نفر از رزمندگان فرهنگی شهرستان بناب با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی