فرماندار بناب عدم نصب چراغ های روشنایی در ورودی بناب به طرف مراغه را تنها به دلیل قرار داشتن فرودگاه در این محل، غیر قابل قبول دانست و گفت: وجود یک فرودگاه نیمه فعال در این نقطه نمی تواند توجیه خوبی از سوی نهادهای مربوطه باشد.

به گزارش انعکاس بناب، ظهر امروز جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور فرماندار، بخشدار، عوامل نیروی انتظامی و روسای ادارات مربوط به حوزه ترافیک در محل سالن جلسات فرمانداری با هدف رفع موانع و مشکلات ترافیکی بناب برگزار شد.

فرماندار بناب در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه امسال آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: تمام نقاط حادثه خیز چه درون شهری و چه برون شهری می بایست با همکاری کارشناسان نیروی انتظامی و نهادهای مربوطه به سرعت شناسایی و برطرف شوند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال نقاط حادثه خیز شهرستان می بایست هر چه زودتر شناسایی شوند تا بتوان در بودجه بندی سال ۹۸ شهرستان بناب هزینه های مورد نیاز، تامین اعتبار شوند.

رفیعی عدم نصب چراغ های روشنایی در ورودی بناب به طرف مراغه را تنها به دلیل قرار داشتن فرودگاه در این محل، غیر قابل قبول دانست و گفت: در سایر شهرهای کشور در کنار فرودگاهای بزرگ جاده های روشن وجود دارد حال وجود یک فرودگاه نیمه فعال در این نقطه نمی تواند توجیه خوبی از سوی نهادهای مربوطه باشد.

فرماندار بناب  با تاکید بر اینکه مشکل روشنایی این محل هر چه سریع تر می بایست حل شود، تصریح کرد: این جاده به دلیل تاریک بودن به محلی حادثه خیز تبدیل شده است و طبق گزاراشات پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه سالانه شاهد تصادفات زیادی در این محل هستم.

مقام عالی دولت در بناب ساماندهی دست فروشان و میوه فروشان سیار در سطح شهرستان را را امری مهم و ضروری اعلام کرد و گفت: طبق قانون پیاده رو ها تنها محلی برای عبور و مرور مردم هستند و نباید عده ای با پهن کردن بساط خود در این محل موجب ناراحتی و زحمت عابرین شوند.

وی افزود: خودروهای میوه فروش سیار در سطح شهرستان بخصوص در هسته مرکزی شهر و اطراف محله دیزج و کوی شهرداری با پارک کردن های غیر قانونی خود نه تنها موجب ترافیک شدید می شوند بلکه اکثر تصادفات نیز به دلیل کاهش دید سایر رانندگان از همین پارک کردن های ناصحیح اتفاق می افتند.

انتهای پیام/ داود زیبائی صادق