فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای داخل خودرو با 7 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت درون خودرو در شهرستان بناب، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ پس از تحقیقات گسترده و اقدامات تخصصی، با توجه به نحوه سرقت و بررسی موضوع، اکیپ های گشت زنی را در نقاط مختلف شهرستان مستقر کردند.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با بررسی های انجام شده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، سارق داخل خودرو را شناسایی و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سهراب شفقی با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه ای داخل خودرو می باشد، گفت: طی بازجویی های پلیسی متهم به ۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان از شهروندان خواست: از قرار دادن خودرو در کوچه های پرت و تاریک خودرای کنند و همچنین از گذاشتن کیف مدارک، وسایل شخصی با ارزش بر روی صندلی ها و یا جلوی داشبورد خودرو به شدت خودراری نمایند چراکه سارقان هر لحظه منتظر هستند تا از کوچکترین غفلت شما سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی