فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: همزمان با سالروز حماسه ماندگار 9 دی، همایش بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور آیت اله آل هاشم در بناب برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عمران دوستی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در این خصوص، گفت: این مراسم بزرگ ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه(۹دی) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی آیت الله آل هاشم در مصلی بناب برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اهمیت گرامیداشت این روز بزرگ، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره فرموده‌اند، برخی می‌خواهند حماسه ۹دی به فراموشی سپرده شود، اما ملت غیور و انقلابی ایران اجازه فراموشی این حماسه بزرگ را نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ در نهم دی با حضور مردم خنثی شد، افزود: مردم با خلق این حماسه بزرگ بار دیگر ثابت کردند در راه حفظ ارزش های نظام از هیچ تلاشی حتی دادن خون خود دریغ ندارند.

سرهنگ پاسدار دوستی با بیان اینکه این روز باید در تاریخ انقلاب اسلامی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه جهانی و چشم طمعی که دشمنان نظام اسلامی دارند مراسم امسال باید با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه گفت: آنچه تاکنون توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرده است سه عامل اسلامی، مردمی و استکبار ستیز بودن است. حضور مردم در صحنه عامل اصلی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است. نگاه‌های افراطی و تفریطی در برگزاری این مراسم نباید ورود کند.

وی در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم مومن و متدین بناب جهت شرکت در این مراسم مهم و معنوی، از نهادها و سازمانهای شهرستان بناب خواست تا در برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه همکاریهای لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ش