فرمانده انتظامی شهرستان بناب در دیدار با رئیس دادگستری گفت: یکی از مولفه های مهم و تاثیر گذار بر امنیت و احساس امنیت مطلوب تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی با پلیس است.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در دیدار با رئیس دادگستری، دادستان و تعدادی از مسئولان دستگاه قضایی شهرستان بناب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قیام خونین مردم قم خاطرنشان کرد: امنیت از مهمترین نیازهای جوامع بشری است که با همکاری مردم، مسئولان و دستگاه های مختلف از جمله دستگاه قضایی و پلیس محقق می شود.

وی یکی از مولفه های مهم و تاثیرگذار بر امنیت و احساس امنیت مطلوب در شهرستان بناب را تعامل و همکاری خوب دستگاه قضا با پلیس ارزیابی کرد و خواستار تقویت این تعامل و همکاری شد.

سرهنگ شفقی گفت: در ارزیابی های بعمل آمده بصورت میدانی، بررسی آماری و نظر سنجی از مردم شهرستان، طی چند سال گذشته هر ساله شاهد افزایش آرامش و ارتقای احساس امنیت در بین مردم بناب می باشیم که این امر مهم با تعامل و همکاری مردم با مسئولان بویژه دستگاه قضا و پلیس محقق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب اضافه کرد: البته در کنار همه این موضاعات سختی هایی هم برای حفظ این احساس امنیت و آرامش وجود دارد که بحمدالله تا به امروز با عنایت خداوند متعال و تلاش همه کارکنان پلیس وضعیت خوبی از لحاظ موضوعات مختلف انتظامی و امنیتی در شهرستان شاهد هستیم.

سرهنگ شفقی با بیان اینکه در سال جاری پلیس برنامه ریزی های خاصی در حوزه پیشگیری از جرایم و اشراف اطلاعاتی دارد، افزود: امیدواریم بتوانیم در سایه حمایت دستگاه قضایی قدم های بلندتری را در راستای رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان برداریم.

همچنین در ادامه این دیدار سعید قاسمی وند ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شایسته پلیس اظهار داشت: امنیت مطلوبی در سطح کشور و بخصوص در شهرستان بناب حاکم است و مردم احساس امنیت بالایی دارند که این احساس امنیت و رضایت مندی مردم، نتیجه تلاش های همگانی مردم و مسئولان است که در خط مقدم آن پلیس قرار دارد.

رئیس دادگستری شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه برای تامین امنیت در کشور هزینه شده است، خاطرنشان کرد: شهدای ناجا در مرزها، شهرها و جای جای کشور هزینه تامین امنیت هستند.

انتهای پیام/ زیبائی