رئیس شورای اسلامی شهر بناب با بیان اینکه 90درصد کارگران و نیروهای صنایع بناب غیر بومی هستند، گفت: واقعاٌ تاٌسف می خوریم که چرا این اتفاق در این شهرستان افتاده است و در اثر آن شهروندان بنابی غریب شده اند.

به گزارش انعکاس بناب، محمد باقر صحرایی عصر روز دوشنبه در جلسه بررسی نارسایی های شهر بناب با اشاره به وضعیت بیکاری در شهرستان بناب گفت: ۴۵درصد نیروهای فولاد شاهین بناب میاندوابی و  ۲۰الی۳۰ درصد آنها مراغه ای و از شهرستانهای اطراف هستند، این در حالیست که فقط ۱۲ درصد این نیروها بنابی بوده و در این واحد مشغول به کارند، که جای تاًسف است.

وی با انتقاد شدید از این وضعیت پیش آمده، گفت: باید این معضل در شهرستان حل شود، ما حاضریم  با کارفرمایان بنشینیم و در یک جلسه ای با حضور رئیس اداره کار و مسئولان استانی  و شهرستانی با یک صورت جلسه و ماده تبصره محکم این مشکل را حل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات نیروهای خدماتی و شرکتی شبکه بهداشت و درمان بناب اشاره کرد و گفت: به نیروهای شرکتی شبکه بهداشت که در بیمارستان و درمانگاه ها مشغولند واقعاٌ ظلم شده است، اداره کار باید به این مسئله ورود کرده و از حق حقوق کارکنان شرکتی دفاع کند.

وی از تمرکز امکانات درمانی در مرکز استان انتقاد کرد و گفت: شهرستان بناب باید به یک درمانگاه پلی کلینیک مجهز شود و از اینکه مسئولان استانی تمامی امکانات را به مرکز استان محدود کرده اند، از این بابت گله مند هستیم.

انتهای پیام/ش