مجتمع فولاد صنعت بناب نسبت به اظهارات رئیس شورای شهر بناب واکنش نشان داد.

به گزارش انعکاس بناب، متن جوابیه به شرح زیر است:

روز سه شنبه مورخه ۲۵ دی ماه مطلبی با عنوان “شهروندان بناب در صنایع غریبه هستند / ۹۰ درصد نیروهای صنایع بناب غیر بومی جذب شده اند” در وب سایت خبری انعکاس بناب انتشار یافت که در قسمت های اعظم آن اطلاعاتی ناقص و بی اساس و غیر دقیق، از زبان رئیس شورای شهر در خصوص فولاد صنعت بناب(شاهین بناب) مطرح گردیده است.
روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ( شاهین بناب ) در جوابیه مطلب فوق به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی مردم عزیز و به منظور جلوگیری از هرگونه حاشیه سازی نکاتی را اعلام می دارد.
۱– در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی، تولید داخلی نامگذاری شده است و در شرایطی که تحریم های ظالمانه موجب ایجاد مشکلات در واحد های تولیدی گردیده است شایسته بود به جای پرداختن به موارد حاشیه ای، بیشتر در راستای حمایت از مجموعه ای که بزرگترین شرکت فولادی بخش خصوصی است گام برداشته شود و درصدد رفع مشکلات این واحد تولیدی اقدام شود تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.
۲– در حال حاضر ۱۱۸۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که بیش از ۶۰ درصد نیروها از شهرستان بناب بوده و در رتبه های بعدی مراغه، تبریز، میاندوآب ، عجب شیر و ملکان بوده و قابل استعلام از مراجع ذیصلاح می باشد و آمار ارائه شده غیر دقیق و بی اساس است.
۳– در حالیکه این مجتمع در سه ماه اخیر با تغییرات مدیریتی مواجه بوده و در این مدت اصلاحات ساختاری در نیروی انسانی و تولید را در برنامه خود داشته است و برنامه ریزی برای افزایش تولید را در دستور کار دارد و در این راستا مسئولین شهرستان ، ادارات و سازمانهای ذی ربط همکاری مناسبی داشته اند که قدردانی می شود، در خصوص شورای اسلامی محترم شهر تابحال درخواست برگزاری نشست مشترک با مدیران این شرکت از طرف ایشان نبوده که در صورت نیاز آماده پاسخگوئی به نقطه نظرات شورای محترم هستیم.
۴– در سه ماهه اخیر علاوه بر به روز بودن پرداختی حقوق و مزایای همکاران به دستور مدیریت مجتمع به منظور مساعدت در امورات معیشتی همکاران با توجه به گرانی های اخیر، سه بسته غذایی در بین همکاران مقرر شد که توزیع شود و نوبت اول آن در هفته وحدت توزیع شد، نوبت دوم در ایام مبارک دهه فجر و نوبت سوم در ایام عید نوروز انجام خواهد شد،‌ همچنین برای اولین بار در این مجموعه تولیدی برنامه ریزی برای تشرف همکاران همراه خانواده به مشهد مقدس در حال انجام است که از دهه فجر شروع خواهد شد و این برنامه ها در این شرکت سابقه نداشته است.
در پایان با تشکر از تمامی مسئولین شهرستان اعم از امام جمعه محترم، نماینده و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان بزرگواری که صادقانه برای سرپا ماندن این واحد تولیدی تلاش و حمایت می کنند صیمیمانه سپاسگزاریم.

روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب

انتهای پیام/ش