رئیس شورای شهر بناب در پاسخ به اظهارات مجتمع فولاد صنعت بناب مبنی بر اینکه 60 درصد نیروهای این مجتمع بنابی هستند از فولاد سازان بناب خواست کدگارگاهی و محل تولد نیروهای خود را برای شفاف سازی بیشتر به اطلاع عموم برسانند.

محمد باقر ولائی(صحرائی) صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار انعکاس بناب، جوابیه فولاد صنعت بناب مبنی بر اینکه ۶۰ درصد نیروهای این مجتمع بومی شهرستان هستند را تعجب آور دانست و گفت: این مجتمع و سایر مجتمع های فولاد صنعت سهند، فولاد شاهین و ذوب شهریار اگر از حرف های خود مطمئن هستند، برای مردم شفاف سازی کنند.

رئیس شورای شهر بناب گفت: از مسئولان صنعت فولاد بناب انتظار داریم برای شفاف سازی حرف های خود که اکثر نیروهای خود بومی هستند کد کارگاهی و کپی شناسنامه پرسنل خود را در سایت فولاد درج کنند و نسخه ای از این لیست را برای همکاری و تعامل بیشتر به شورای اسلامی شهر بناب ارسال کنند.

صحرایی با تاکید بر اینکه شفاف سازی امور برای مردم به هیچ وجه بحث حاشیه ای محسوب نمی شوند، گفت: این حق مردم بناب است که بدانند چند درصد نیروهای کاری در این شهرستان بومی و چقدر غیر بومی هستند و این وظیفه مسئولان است با ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان شهرستان مانع مهاجرت آن ها به سایر شهر ها شوند.

وی در پایان گفت: در صورت عدم شفاف سازی و همکاری فولادسازان بنابی، شورای شهر این موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد تا برای همگان مشخص شود چند درصد نیروهای این مجتمع ها واقعا بومی هستند.

انتهای پیام/ زیبائی