نماینده مردم بناب با تاکید بر اینکه تنها با وحدت و یکپارچکی می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم، گفت: همانطور که در 8 سال جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمنان ایستادیم امروز نیز می توانیم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش انعکاس بناب، ضیاء اله اعزازی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با تاکید بر اینکه تنها با وحدت و یکپارچکی می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم، گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات و با دستان خای در مقابل مستکبران ایستادیم و پیروز شدیم و امورز نیز باید با وحدت و یکپارچکی مشکلات را کنار بزنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلام حل مشکلات تولیدکنندگان را امری ضروری دانست و گفت: مجلس و دولت می بایست با اتخاذ تصمیمات درست موانع و مشکلات را از سر راه تولید کنندگان بردارند چراکه امروز این افراد در خط اول دفاع از کشور و انقلاب قرار گرفته اند.

وی در پایان حل مشکلات مالیاتی اصناف و تولید کنندگان را خواستار شد و گفت: چرخه اقتصاد هر کشور به امور مالیاتی آن جامعه بستگی دارد و قطعا اقتصاد کشور بدون پرداخت مالیات با مشکل مواجه خواهد شد اما می بایست در نحوه پرداخت مالیات عدالت و را ه های تسهیل شونده قرار داده شود.