عضو شورای اسلامی شهر بناب افزایش نرخ بیکاری در شهرستان بناب را علت اصلی گسترش دستفروشی و سایر معضلات اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش انعکاس بناب، محسن رحیمیان صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با بیان اینکه عامل اصلی دستفروشی و سایر معضلات اجتماعی افزایش بیکاری است، اظهار داشت: طبق آمار نرخ بیکاری در شهرستان بناب حدود ۶ درصد اعلام شده است که در واقیعت این عدد بیشتر و حتی بالای ۱۴ درصد می باشد که سال به سال این عدد در حال افزایش است.

عضو شورای اسلامی شهر بناب وضعیت ترافیکی شهر بناب را اسفبار دانست و گفت: تصمیمات نادرست و صدور پروانه های ساخت غیر اصولی امروز این مشکلات را به وجود آورده است که شورای ترافیک شهرستان می بایست برای حل این معضل هر چه زودتر اقدامات و تصمیمات جدید و قاطع ای اتخاذ نماید.

وی ترس مدیران در اتخاذ تصمیمات مهم شهری را علت اصلی معضلات شهری بخصوص موضوع ترافیک دانست و گفت: بخش زیادی از مشکلات به دولت و تصمیمات در حوزه مدیریت شهری بر می گردد که اگر از اول درست و قاطع عمل شده بود امروز خیابان های هسته مرکزی شهر بناب گرفتار چنین ترافیکی نبودند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بناب با اذعان به این فضای شهرستان بناب غم آلود و افسرده است، گفت: اینکه مردم بخصوص جوانان برخی اوقات به تفریحات خطرناک مانند استفاده از مواد محترقه در ایام پایانی سال روی می آورند نشان از نبود فضاهای مفرح در جامعه است.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی موانع در این شهرستان موجب شده است مردم نتوانند از اماکن عمومی مانند تالارها برای اجرای برنامه های شاد و قانونی استفاده کنند و گاها مجبورند برنامه های خود را در باغات و روستا برگزار کنند که این امر باعث عدم نظارت نهادهای مربوطه می شود.

انتهای پیام/ زیبائی