عصر امروز وزیر ورزش و جوانان به همراه استاندار، نماینده بناب و سایر مسئولان شهرستان از پروژه در حال احداث استادیوم 15 هزار نفری بناب بازدید کردند.

به گزارش انعکاس بناب، مسعود سلطانی فر در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استادیوم ورزشی ۱۵ نفری بناب یکی از پروژهای مهم و زیبای استان و حتی کشور محسوب می شود، اظهار داشت: این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده است که در سال های اخیر پیشرفت فزیکی آن با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است اما خوشبختانه در ۲ یا ۳ گذشته روند پیشرفت چشمگیری داشته است.

وزیر ورزش و جوانان با اذعان به اینکه مجری پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب، وزارت راه و شهرسازی است، گفت: ادراه ورزش و جوانان به عنوان بهره بردار این پروژه همیشه پیگیر کار خواهد بود و بر روند تکمیل آن نظارت خواهد کرد.

وی افزود: در دیداری که اخیر با معاون وزیر راه و شهرسازی داشتیم ایشان این پروژه را از دسته پروژه هایی عنوان کرد که در سال ۹۸ همزمان با هفته دولت قطعا افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و از این بابت مشکلی در تامین اعتبارات باقی مانده وجود نخواهد داشت و تنها سعی می کنیم اعتبارات بهتری برای این پروژه جذب کنیم.

سلطانی فر در پایان استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب را ظرفیت مناسب برای پیشرفت ورزش منطقه دانست و گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب از نظر طراحی جزو ورزشگاه های زیبا و مدرن کشور است که تا به حال ۳۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و نهایتا با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر به اتمام خواهد رسید.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی