فرماندار بناب با بیان اینکه اصناف و بازاریان در نابسامانی بازار باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند؛ گفت: اصناف و بازاریان نباید اجازه دهند عده‌ای فرصت‌طلب از این وضعیت سوءاستفاده کنند.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از فارس امین رفیعی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به اینکه تعدد قیمت‌ها عامل نارضایتی مردم شده است؛ اظهار داشت: مردم از عدم نظارت بر قیمت کالاها و اجناس در بازار این شهرستان گله‌مند هستند.

وی با بیان اینکه نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است؛ یادآور شد: دستگاه‌های نظارتی و مسئولان مربوطه باید کنترل و نظارت را سرلوحه کار خود قرار داده و اجازه ندهند که عده‌ای از شرایط به وجود آمده در کشور سوءاستفاده کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تأکید کرد: باید با هر گونه گرانفروشی خارج از چارچوب موازین قانونی جلوگیری کرد و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در دسترس قرار گیرد.

رفیعی از رسیدگی به ۳۳۴ پرونده قاچاق توسط تعزیرات حکومتی شهرستان در سال ۹۷ خبر داد و بر جلوگیری از قاچاق هرگونه دام از طریق این شهرستان تأکید کرد و از مسئولان دامپزشکی خواست تمام دام‌های در حال حمل بدون مجوز دامپزشکی را برای کشتار به کشتارگاه صنعتی شهرستان هدایت کنند.