خیریه نمونه مسجد انقلاب به مناسبت فرا رسیدن سال نو 250 بسته حمایتی به ارزش 750 میلیون ریال را بین نیازمندان تحت پوشش خود اهدا کرد.

به گزارش انعکاس بناب، در روزهای که وضعیت نامناسب و سخت اقتصادی موجب بروز مشکلات زیادی در معیشت عموم مردم شده است خیریه نمونه مسجد انقلاب در راستای فقر زدایی و کمک به محرومین ۲۵۰ بسته حمایتی (گوشت، برنج، روغن، لباس مردانه و زنانه، شیرینی، آجیل و دها اقلام دیگر) را به صورت یک بسته حمایتی نیازمندن تحت پوشش خود اهدا کرد.

این خیریه در سال جاری علاوه بر اهدای چندین مرتبه سبد غذایی، تعداد ۱۰ فقره جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال،  ۹ فقره سیسمونی به ارزش ۹۰ میلیون ریال و ۷ فقره وسایل عروس و داماد و وسایل قند باشی را به نیازمندان واقعی خود اهدا کرده است.

مدیر خیریه نمونه انقلاب در گفتگو با خبر نگار انعکاس بناب، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ خانوار تحت پوشش این موسسه هستند، گفت: هدف اول ما کمک به نیازمندان واقعی علی الخصوص زنان سرپرست خانوار است تا در این وضعیت سخت اقتصادی با کمبودهای اولیه زندگی مواجه نشوند.

وی یکی دیگر از رسالت های این خیریه را حمایت از ایتام عنوان کرد و گفت: در همین راستا حدود ۱۰ نفر یتیم بنابی را تحت پوشش این مرکز قرار داده ایم و ماهانه با کمک خیرین به این افراد در تهیه لباس، آموزش، پزشکی، حقوق ماهیانه و هر کاری دیگر که در توانمان باشد، کمک می کنیم.

خانم حبیبی با بیان اینکه در این شهرستان نیازمندان آبرومندی وجود دارند که چشم و امیدشان بعد از خدا به چنین موسسات خیریه ای است، اظهار داشت: ما همه با دستان خالی اینجا ایستاده ایم تا به این افراد کمک کنیم و قطعا اگر مردم مومن و خیرین ما را حمایت نکند شاید نتوانیم کاری برای این افرا انجام دهیم.

گفتنی است: این خیریه در طول سال اقداماتی بسیار خوبی مانند توزیع بسته های غذایی، جهازیه بر نوعروسان، تهیه لباس، کمک به آموزش فرزندان خانواده های نیازمند، کمک به بیماران نیازمند برای تهیه دارو و ویزیت و ده ها  عمل نیک دیگر را در راستای فقر زدایی انجام می دهد وتا بحال توانسته با شفاف سازی اعتماد مردم را نسبت به این موسسه مردمی جلب کند.

لازم به ذکر است: موسسه خیریه نمونه مسجد انقلاب در خیابان امام/ داخل مسجد انقلاب واقع شده است و مردم مومن و نوع دوست می توانند با حضور در این خیریه ضمن بازدید از نحوه فعالیت این موسسه به نیازمندان واقعی شهرمان کمک کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی