همزمان با نزدیک شدن به نوروز 98 مانور آمادگی استقبال از میهمانان نوروزی با حضور پلیس، دستگاه های خدماتی و امدادی در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن  روزهای پایانی سال و نوروز ۹۸ مانور آمادگی دستگاه های خدماتی و امدادی با حضور معاون فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب برگزار شد.

در این مانور انواع خودروهای امدادی، آتش نشانی، پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ جاده ای و نیروهای خدماتی شهرداری بناب آمادگی خود و تجهیزات موجود را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به نمایش گذاشتند.

سرهنگ سهراب شفقی در همین راستا در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: پلیس با تمامی امکانات و پتانسیل های موجود با همکاری و تعامل با تمامی دستگاه های خدمات رسان تلاش خود را خواهد کرد تا امنیت خوبی را در طول سال بخصوص ایام نوروز برای شهروندان ایجاد کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای سفرهای نوروزی در محورهای موصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: در روزهای پر تردد نوروزی همکاران ما با شعار “نشاط بهاری، نظم و قانون مداری در کنار مردم خواهند بود تا تعطیلات نوروزی با خاطره ای خوب و امنیت کامل برای همه سپری شود.

وی از فعال بودن تمامی دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در محورهای موصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: این دوربین ها در طول شبانه روز تمامی تخلفات رانندگی و سرعت های غیر مجاز را ثبت و اطلاعات را برای اعمال قانون در اختیار پلیس قرار می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب در پایان ضمن در خواست از همشریان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفرهای نوروزی، گفت: با توجه به افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای، پلیس در راستای حفظ امنیت عمومی مردم با متخلفانی که این قوانین را رعایت نکنند قطعا برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

در ادامه  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این نهاد خدمات رسان در کنار سایر نهادهای مربوطه در طول ایام نوروزی تا ۱۶ فروردین با هدف خدمات رسانی به مردم با تمام امکانات و نیروهای خود در جاده های موصلاتی حضور فعال خواهد داشت.

علی سلیمانی فرد از آمادگی دستگاه های برف روبی این اداره در طول ایام نوروز خبر داد و گفت: با وجود اینکه فصل زمستان تمام و وارد بهار می شویم اما با هدف آمادگی هر بیشتر در مواجه به بارش های ناگهانی،  تمامی دستگاه های خدمات رسان زمستانی در جاده ها و سایر محورهای مهم شهرستان مستقر هستند تا در در هنگام بارش ها به مردم خدمات دهی کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی