نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی باید به تعهدات خود در خصوص تکمیل پل میدان معلم عمل کند تا دولت بیشتر از این شرمنده مردم نباشد.

ضیاءاله اعزازی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، با اشاره به اقدامات و پیگری های انجام شده در خصوص اتمام پروژه پل میدان معلم گفت: بابت تعهدی که به مردم فهیم بناب داده ام هر روز کاری این موضوع را از طریق مسئولان کشوری و وزارت راه و شهرسازی پیگیر می شوم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اذعان اینکه پل میدان معلم هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال تکمیل است، گفت: اکثر پروژه های کشوری به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده اند اما پل میدان معلم بناب با وجود این مشکلات روند تکمیلی خود را ادامه می دهد و متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه وزرات راه و شهرسازی متعهد شده بود تا پایان سال ۹۷ اعتبارات این پروژه را تامین کند، تصریح کرد: بر اساس دستوری که شخص وزیر نزد خودم صادر کرد به آن دستورات عمل نشده و این وزارتخانه تا به امروز در تخصیص اعتبار این پروژه کم لطفی کرده است.

اعزازی در پایان با تاکید بر اینکه این پروژه می بایست در اوایل سال ۹۸ به اتمام برسد، گفت: اجازه نخواهیم داد عدم تکمیل پل بیشتر از این موجب ناراحتی و گلایه مردم شود و به صورت جدی همانند ماه ها و روزهای قبل، از شخص وزیر می خواهم تا از اختیارات تحت خودش اعتبار باقی مانده این پروژه را تامین کند تا بیشتر از این شرمنده این مردم عزیز نباشیم.

انتهای پیام/ش