رئیس هئیت ورزش همگانی شهرستان گفت: با توجه به اینکه ورزش همگانی تمام اعضای خانواده را درگیر ورزش می کند دارای اهمیت مهمی در سلامت اجتماعی است.

به گزارش انعکاس بناب، نوراله خیری عصر روز دوشنبه در جمع روسای هئیت های ورزشی شهرستان توجه هر بیشتر به ورزش همگانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این ورزش همگانی تمام اعضای خانواده را درگیر ورزش می کند دارای اهمیت مهمی در سلامت اجتماعی است و به نوعی مادر تمامی ورزش ها محسوب می شود.

رئیس هئیت ورزش همگانی شهرستان بناب افزایش سطح آگاهی مردم را نسبت به ورزش همگانی را از الویت های این هئیت ورزشی عنوان کرد و گفت: با افزایش آگاهی عمومی مردم علاقه به این ورزش افزایش پیدا خواهد کرد و در نتیجه مردم خود با شور و علاقه شخصی ورزش را دنبال خواهند کرد.

وی از برگزاری مسابقات و همایش های خانوادگی متعدد در سال آینده در جهت توسعه ورزش همگانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این برنامه ها سعی خواهیم کرد از مسابقات شاد و خانوادگی در قالب ۲۰ کمیته ورزشی از جمله پیاده روی، ورزش ها و بازی های کودکان، ورزش مادران، یوگا، ایروبیک، طناب زنی، هفت سنگ، گردشگری ورزشی، بازی های بومی محلی و غیره استفاده کنیم تا موجب انگیزه و علاقه بیشتر مردم به ورزش همگانی شویم.

خیری از تشکیل کمیته های تخصصی در هئیت ورزش همگانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این حوزه ورزشی با عموم جامعه در ارتباط است سعی کرده ایم در تمام حوزه ها از افراد با سواد و متخصص استفاده کنیم تا نتایج مثبتی در این حوزه ورزشی حاصل شود.

رئیس هئیت ورزش همگانی شهرستان بناب در پایان همکاری و تعامل سایر هئیت های ورزشی با ورزش همگانی را خواستار شد و گفت: برای جذب و انگیزه دادن به مردم ابتدا خود می بایست ورزش را به کوچه و محله بکشانیم تا در کنار آن مردم به ورزش قهرمانی علاقه مند شوند.

انتهای پیام/ زیبائی