دومین محموله کمکی بسیج شهرستان بناب صبح امروز در قالب دو کامیون به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران ارسال شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ یحیی حیدری در حاشیه ارسال این محموله کمکی اظهار داشت: دومین محموله کمک های مردمی شهرستان بناب از طرف بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب، اصناف، کارخانجات، اتحادیه ها، حوزه بسیج کربلا و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در قالب دو کامیون به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران ارسال شد.

جانشین سپاه ناحیه بناب هدف از این امر را کمک به مردم سیل زده استان های گلستان و مازندران عنوان کرد و گفت: دومین محموله کمکی از شهرستان بناب به مناطق سیل زده ارسال شد تا مردم شریف بناب با این کار نشان بدهند در همه صحنه ها یار و یاور سایر هموطنان خود هستند.

وی ارزش ریالی دومین محموله کمکی را ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این محموله شامل ۴۰ هزار عدد نان/ ۲ هزار عدد انواع کنسرو ماهی و لوبیا، پتو، وسایل بهداشتی، پوشاک، پمپ تخلیه آب و غیره است.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: بسیج و سپاه همیشه در کنار و همپای مردم در حال کمک‌رسانی به نیازمندان است که در این زمینه در تلاش هستیم تا بتوانیم با تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به وظایف خود در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان و مردم آسیب دیده گام برداشته و مثل همیشه نقش خود را نشان دهیم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ زیبائی