منزلی قدیمی و متروکه در کوی زرگران، کوچه شهید رضائی موجب ایجاد خطراتی برای اهالی شده است و آن ها از مسئولان شهردار ی خواهان رسیدگی هر چه زودتر به این معضل را دارند.

به گزارش انعکاس بناب، منزلی متروکه واقع در خیابان زرگران، کوچه شهید رضائی چند سالی به یک معضل بزرگ برای اهالی کوچه علی الخصوص همسایه های آن تبدیل شده است که با درخواست مردم این محل گزارشی از این منزل خرابه تهیه شد تا شاید مسئولان عزم خود را برای این مشکل جزم کنند.

در واقع این منزل مسکونی که سالیان سال به صورت متروکه به حال خود رها شده است به محل خوبی برای جمع شدن زباله و حشرات موذی شده است و با آلودگی های زیست محیطی خود جان سایر اهالی را تهدید می کند.

اهالی این کوچه ضمن گلایه از مسئولان شهرداری مبنی بر عدم رسیدگی به این منزل متروکه به حال خود رها شده بر این باورند: دیوارهای کاه گلی این منزل متروکه در حال ریزش هستند و با توجه به این کودکان آن ها در این محل بازی می کنند جان آن ها از این محل به شدت تهدید می شود.

ساکنین این محل نشت فاضلاب در اطراف این منزل را یکی دیگر از نکات خطرناک می دانند و می گویند: با وجود اینکه برای این مشکل چند بار به اداره آب و فاضلاب مراجعه کرده ایم اما آن ها ما را به شهرداری ارجاع می دهند و شهرداری نیز مسئولیت را قبول نمی کند.

 گذشته از این شهرداری در برنامه های چند ساله اخیر تعیین و تکلیف زمین های بایر و این طور اماکن متروکه را در دستور کار خود قرار داده است فلذا انتظار می رود شهرداری با فرخوان صاحب این محل هر چه زودتر برای این معضل چاره اندیشی کند، چیزی که اهالی از مسئولان خواستارند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی