به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانه و روز جوان مجموعه نمایش طنز خیابانی با عنوان "بازی سیاه" با همکاری اداره ارشاد و اسلامی بناب در مقابل مجتمع فولاد ظفر برگزار شد.

 به گزارش انعکاس بناب، عصر امروز به مناست فرا رسیدن خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع)،  روز جوان و همچنین در راستای اجرای فوق برنامه های فرهنگی و هنری کارخانه فولاد ظفر بناب و ایجاد فضای خوشایند کاری و افزایش روحیه کارکنان در سال رونق تولید نمایشی خیابانی با عنوان “بازی سیاه” با همکاری روابط عمومی فولاد ظفر و اداره ارشاد اسلامی بناب در محل مجتمع فولاد ظفر بناب برگزار شد.

در این برنامه گروه نمایش دیالوگ انجمن هنرهای نمایشی فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب، داستان نمایش خیابانی (بازی سیاه) را به صورت طنز با مضمون اجتماعی (هجوم مردم جهت خرید دلار ، طلا و سکه) به کارگردانی علیرضا قاسمی و هنرمندی مجیدرنجبرپور (بازیگر) و میثم یزدانی (نوازنده تنبک) را در ورودی این کارخانه به اجرا در آوردند.

گفتنی است در پایان اجرای این نمایش خیابانی در جهت تکریم حاضرین به قید قرعه به تماشاگران هدایای نفیسی از طرف مدیریت مجتمع فولاد ظفر بناب اهدا گردید.

لازم به ذکر است مجموعه نمایش های خیابانی به دلایلی مانند برگزاری در فضاهای باز و رایگان بودن تماشای آن و مهم تر از همه پرداخت کردن به انواع مشکلات و معضلات روز جامعه علاوه بر جذب مخاطب زیاد از همه اقشار جامعه توانسته تاثیر زیادی در کاهش این گونه مشکلات و معضلات اجتماعی داشته باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی