صبح امروز با حضور امام جمعه، نماینده بناب و جمعی از خیرین مدرسه ساز عملیات تکمیل مدرسه شاهد فرقانی بناب آغاز شد.

به گزارش انعکاس بناب، طی مراسمی با حضور امام جمعه بناب، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای ادارات و خیرین مدرسه ساز، عملیات ساخت و تکمیل مدرسه شاهد فرقانی آغاز شد.

ضیاءاله اعزازی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسب فرار رسیدن روز کارگر و روز معلم اظهار داشت: این دو قشر نقش بسیار مهمی در پیشرفت و آبادانی کشور دارند لذا دولت و نظام باید برای حل مشکلات آن ها تدابیر و اقدامات بیشتری انجام دهند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از کمک های بی دریغ خیرین مدرسه ساز در حوزه آموزش و پرورش کشور گفت: این افراد با کمک به حوزه آموزش نام خود در پیشرفت علمی کشور در تاریخ به ثبت رسانده اند و در مدارسی که آن ها می سازند مسئولان و نوابغ این کشور رشد و پرورش می یابند.

وی در پایان با اشاره به حادثه سیل اخیر در کشور و خسارت های به جا مانده از آن گفت: دولت با توجه کمبود منابع مالی نمی تواند این خسارت ها را جبران کند لذا امیدواریم مردم و خیرین به هموطنان سیل زده کمک کنند تا آن ها بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

لازم به ذکر است: قرار است در جهت تکمیل مدرسه شاهد فرقانی ساختمان ۳ طبقه (آمفی تئاتر ، مسجد و پارکینک) در کنار این مدرسه ساخته شود.

گفتنی است: در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از  تعدادی خیر مدرسه ساز شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

انتهای گزارش/ داود زیبائی