خیریه نمونه مسجد انقلاب به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) 200 بسته حمایتی به ارزش 600 میلیون ریال را بین نیازمندان تحت پوشش خود اهدا کرد.

به گزارش انعکاس بناب، خیریه نمونه مسجد انقلاب به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع)  و با هدف فقر زدایی و کمک به محرومین ۲۰۰ بسته غذایی شامل (برنج، روغن، گوشت، مرغ، تن ماهی، کنسرو لوبیا، ماکارونی، چای خشک، حبوبات، شیره انگور، شکلات، البسه و غیره) به ارزش مجموع ۶۰۰ میلیون ریال به نیازمندان تحت پوشش خود اهدا کرد.

مدیر خیریه نمونه انقلاب در همین راستا در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با بیاناینکه این بسته ها به دست افراد نمیازمن واقعی خواهد رسید، اظهار داشت: خوشبختانه در این نوبت توانستیم بسته حمایتی خوبی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع کنیم.

خانم حبیبی با بیان اینکه در این شهرستان نیازمندان آبرومندی وجود دارند که چشم و امیدشان بعد از خدا به چنین موسسات خیریه ای است، اظهار داشت: ما همه با دستان خالی اینجا ایستاده ایم تا به این افراد کمک کنیم و قطعا اگر مردم مومن و خیرین ما را حمایت نکند شاید نتوانیم کاری برای این افرا انجام دهیم.

لازم به ذکر است: موسسه خیریه نمونه مسجد انقلاب در خیابان امام/ داخل مسجد انقلاب واقع شده است و مردم مومن و نوع دوست می توانند با حضور در این خیریه ضمن بازدید از نحوه فعالیت این موسسه به نیازمندان واقعی شهرمان کمک کنند.

همچنین مردم مومن و نوع دوست بناب می توانند از طریق شماره حساب ۱۰۷۸۷۵۶۳۶۰۰۰ بانک ملی و شماره حساب ۹۲۱ بانک تعاون روستایی نسبت به کمک به نیازمندان اقدام کنند.

مدیران خیریه نمونه مسجد انقلاب خانم حبیبی ۰۹۱۰۴۹۸۴۱۴۶ و خانم مهر خانی ۰۹۱۴۷۸۵۱۵۴۲ آماده پاسخگویی به سولات همشهریان هستند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی