نماینده مردم بناب در مجلس شوارای اسلامی گفت: رمز موفقیت در میدان جنگ مدیریت جهادی است و اگر در جنگ اقتصادی، جهادی تلاش کنیم قطعا از مشکلات خارج خواهیم شد.

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءاله اعزازی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این روز و شهدای هشت سال دفاع مقدس، رمز موفقیت در میدان جنگ را مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: امروز جنگ دشمنان با انقلاب و ملت ایران جنگ اقتصادی است و تنها راه برون رفت از این برهه زمانی اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی تصریح کرد: اینکه فکر کنیم اقتصاد مقاومتی به معنای گرسنگی کشیدن است یک باور کاملا نادرست است چراکه با خرید و حمایت از کالاهای داخلی نه تنها به رونق اقتصاد کشور کمک می شود بلکه جوانان جویای کار فرصت های شغلی جدیدی بدست می آورند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشور های پیشرفته جهان مانند چین، روسیه و آمریکا گفت: این کشورها با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی و حمایت کامل از تولیدات و نیروهای داخلی خود، امروز به چنین اقتصاد موفقی دست پیدا کرده اند.

اعزاری با بیان اینکه امروز ایران از لحاظ قدرت نظامی و دفاع جزو چند کشور برتر دنیا است، خاطرنشان کرد:  اگر تیمی مصمم همانند تیم صنایع دفاعی که چنین دستاوردهای را به دست آورده اند در اقتصاد کشور تشکیل شود آن وقت مشکلات این حوزه به کمترین میزان خود خواهد رسید.

وی افزود: این باور که ما می توانیم باید بیشتر از گذشته در بین مردم و مسئولان نهادینه شود، گفت: در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر همین باور توانستیم در مقابل دشمنان بی شمار انقلاب ایستادگی و به پیروزی برسیم واگر امروز هم با چنین تفکری در مقابل مشکلات اقتصادی بایستیم قطعا پیروز خواهیم شد.

نماینده مردم بناب در پایان بر ادامه راه و اهداف شهدا تاکید کرد و گفت: باید شهدا ببینند که ما نیز همانند آن ها مطیع ولی فقیه خود هستیم و بدون کوچکترین هراسی از دشمنان برای آبادانی و پیشرفت این کشور جهادی تلاش می کنیم.

انتهای خبر/ داود زیبائی