نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مشکلات و روند تکمیلی کار از پروژه های در حال احداث بهداشت و درمان شهرستان بازدید کرد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز  نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از پروژه های درمانی در حال احداث شهرستان بازدید و از نزدیک روند پیشرفت کار و مشکلات را بررسی و پیگیری کرد.

ضیاءاله اعزازی در همین راستا در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، روند تکمیل این پروژه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: احداث این تعداد پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان در طول تاریخ انجام نشده بود که به نوبه خود در کشور بی نظیر و مثال زدنی است.

وی افزود: در این چند سال با وجود مشکلات اقتصادی کشور با پیگیری ها بسیار زیاد توانستیم تعداد زیادی پروژه خدمات درمانی را به صورت همزمان در این شهرستان پیش ببریم که این اقدام به نوبه خود تا به امروز در هیچ کجای کشور انجام نشده بود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چند پروژه بهداشتی و درمانی در حال احداث در این شهرستان گفت: مراکز بهداشتی و درمانی روستای آخوند قشلاق، کوی فرهنگیان، مراکز بهداشتی و درمانی شهری کوی شهرداری، محله کاملو، آموزشگاه بهورزی خیابان لاله بناب و ساختمان دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) از جمله این پروژه ها هستند با پیشرفت بسیار خوبی در حال تکمیل هستند.

اعزازی با تاکید بر اینکه این پروژه ها می بایست هر چه زودتر تکمیل و وارد چرخه بهداشت و درمان شهرستان شوند، تصریح کرد: به امید خدا دو پروژه کوی شهرداری و آخوند قشلاق حداکثر تا دو الی سه ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی در پایان با اشاره به پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) بناب، گفت: ساختمان قبلی این پروژه بسیار کوچک و جوابگوی نیاز شهرستان نبود که با پیگیری های بسیار توانسیم در کنار این اورژانس ساختمانی جدید و به روز را برای همشهریان فراهم کنیم و علاوه بر آن با جذب اعتبارات بیشتر مسیر اورژانس را تغییر دادیم تا سرعت در انتقال بیماران بهتر انجام بگیرد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی