مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم ولایتمدار بناب و مسئولان شهرستان در مصلی اعظم برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، شامگاه روز دوشنبه مراسم عزاداری و سوگواری رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور با شکوه مردم ولایتمدار بناب و مسئولان شهرستان در مصلی اعظم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی (ره) دارای شخصیت خاص و ویژه ای بود، اظهار داشت: ایشان با بنا نهادن انقلاب اسلامی در این کشور کاری کرد که از لحاظ استراژدی و نوع حاکمیت در طول تاریخ بشریت انجام نشده بود.

وی با اذعان بر اینکه امام خمینی (ره) با طرز تفکر و توجه کامل به ظرفیت های مردم و کشور این انقلاب را بنیان گذاری کرد، گفت: با وجود برپا بودن حکومت قدرتمند نظامی و ظالم شاهنشاهی امام تنها با تکیه بر ظرفیت های موجود و درک خواست مردم مبنی بر تشکیل حکومت اسلامی این انقلاب را بنا نهاد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم منطقه و جهان شد، تصریح کرد: مردم این کشور قبل از انقلاب درگیر حکومتی بودند که تنها ظلم و ستم را بر کشور حاکم کرده بود که امام خمینی (ره) در حرکتی جهادی و با روشن کردن افکار مردم، انقلابی را تاسیس کرد که امروز این کشور را به خودکفائی و استقلال کامل رسانده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همه مردم و مسئولان می بایست با پیروی و اطاعت از رهبری راه امام خمینی(ره) را در جهت پیشرفت و آبادانی انقلاب و کشور ادامه بدهند، افزود: بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم این کشور برای انقلاب و دفاع از کشور به شهادت رسیدندتا با خون خودشان موجب شکوفائی درخت انقلاب شوند.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی