وزیر راه و شهر سازی با هدف بررسی از روند پیشرفت دو طرح بزرگ پل میدان معلم و ورزشگاه 15 هزار نفری ولایت بناب از این دو پروژه بازدید کرد.

به گزارش انعکاس بناب، شامگاه روز چهارشنبه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیرو پیگیری های نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی از روند تکمیل دو پروژه پل میدان معلم و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت وارد شهرستان بناب شد.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی روند تکمیل این دو پروژه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پل میدان معلم و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت جزء پروژهای مهم ملی محسوب می شوند که تمام تلاش خود را برای بهره برداری هر چه زودتر آن ها بکار خواهیم بست.

گفتنی است: پروژه پل میدان معلم در حال حاضر پیشرفت ۹۲ درصدی دارد که با پیگیری های خوب انجام شده از طرف مسئولان شهرستان این پل به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در همین راستا در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: بیشتر طرح های ملی به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده اند اما با پیگیری های بسیار زیاد تا به امروز توانسته ایم پروژه پل میدان معلم را تا ۹۲ درصد و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت را تا حدود ۸۰ درصد تکمیل کنیم که با همکاری سایر مسئولان استان این پروژه ها به امید خدا در آینده ای بسیار نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

اعزازی در خصوص طولانی شدن روند تکمل این دو پروژه پروژه گفت: همان طور که مردم می دانند، دولت به دلیل فشارها و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا از لحاظ اعتبارات محدودیت های زیادی در چند سال اخیر دارد اما برخلاف سایر پروژه های ملی پل میدان معلم و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت بناب از جمله طرح های بودند که هر چند کُند اما پیشرفت بسیار خوبی دارند که به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / داود زیبائی