گزارشی از از زندگی سخت و فلاکت بار زوج جوان بنابی که به دلیل مشکل جراحی سرپرست خانواده زندگی فلاکت باری دارند.

آقا ولی جوانی ۲۵ ساله بود که ازدواج کرد و بعد از ازدواج جهت کار عازم شیراز می شود و با خانواده مدتی دور از دیار خود مشغول به کار می شود و از همین طریق تعدادی از جوانان روستای خود را در شیراز مشغول به کار کرد، در شیراز زندگی خوبی برای خود ایجا کرد و صاحب پسری شد.

بعد از مدتی کوتاه به دلیل بیماری دیسک کمر، روزگار آقا ولی را زمین گیر می کند، اینجا بود که زندگی فلاکت بار وی شروع شد و او به اجبار به شهر و دیار خود بر می گردد اما هیچ سرپناهی ندارند، هم اکنون حدود ۳ سال است که آقا ولی در کنار پدر و مادر ناتوانش در اتاقی کاملا پوسیده زندگی می کند که امکان وجود دارد با وزش بادی شدید و یا طوفانی کوچک آن سرپناه خاکی بر سرشان بریزد.

آقا ولی هم اکنون در بستر بیمار قرار دارد و هنگامی که بررسی زندگی او به منزلش رفتیم اشک در چشمان وی و همسرش جاری بود، انگار در این سه سال زندگی فشار زیادی بر روی آن ها گذاشته است.

وقتی از پسر ۷ ساله اش پرسیدیم چه آرزوی ای داری او در جواب گفت: آرزو دارم مادرم کار نکند و یک خانه برای خودمان داشته باشیم و من نیز یک اتاق جداگانه داشته باشم تا بتوانم خوب درس بخوانم، وقتی پسر این جملات را گفت اشک از چشمان پدر و مادرش جاری شد.

 انعکاس بناب بعد از دریافت تاییدیه از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و تحقیقات محلی این خانواده را مستحق دانسته و نیازهای ضروری خانواده را جهت حمایت شما مردم عزیز اعلام می دارد و امیدواریم مثل گذشته در راستای محرومیت زدایی دست یاری شما همشهریان غیور، نیازمندان این شهر را بی نیاز کند.

حمایت نقدی جهت رهن یک منزل در سطح شهر/ خیرین در صورت داشتن منزل می توانند بدون رهن و یا اجاره، منزل خود را برای مدت حداقل ۲ سال در اختیار این خانواده قرار بدهد.

ایجاد اشتغال برای سرپرست خانواده ( با توجه به شرایط سخت سرپرست و ناتوانی او در انجام کار، به پیشنهاد خود، مغازه داری بهترین گزینه برای کسب درآمد در نظر گرفته شده است بنابراین برای این کار به یک سرمایه کوچک نیاز است.

نهایتا شما همشهریان عزیز می توانید برای کمک به این خانواده به دفتر خبری انعکاس مراجعه کرده و یا با آی دی تلگرامی و شماره تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است: تمامی تراکنش های مالی در کانال خبری انعکاس بناب منتشر و به اطلاع عموم خواهد رسید.

۰۴۱۳۷۷۲۸۰۰۵

تصاویری از منزل این خانواده؛

انتهای پیام/ز