فرماندار بناب به اشاره به کاهش آمار ازدواج در 3 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل در بناب گفت: وضیعت اقتصادی کشور بر کاهش ازدواج جوانان تاثیر گذاشته است.

به گزرش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان با اشاره به اهمیت جمع آوری اطلاعات و آمار دقیق در پیشرفت کشور اظهار داشت: داشتن اطلاعات دقیق از جمعت و سایر آمارهای مورد نیاز می تواند کمک شایانی در تصمیمات و پروژه های فرهنگی و عمرانی هر شهرستان داشته باشد.

فرماندار بناب با اشاره به کاهش آمار ازدواج در شهرستان در ۳ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان سال گذشته گفت: وضیعت اقتصادی کشور بر روی آمار ازدواج تاثیر گذاشته است بنابراین همه مسئولان و مردم می بایست جهت ازدواج آسان جوانان کمک کنند.

وی با بیان اینکه نحوه صدورت کارت ملی به خوبی در سطح کشور و شهرستان بناب انجام شده است، گفت: بیش از ۸۳ هزار نفر از مردم شهرستان یعنی چیزی بالغ بر ۸۰ درصد از افراد واجد شرایط کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند که امیدواریم تا پایان سال جاری همه  افراد کارت ملی هوشمند خود را تحویل بگیرند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب به مزایا و کاربردهای کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: در این کارت اطلاعات هر فرد بخصوص محل سکونت وی به ثبت رسیده است و این اطلاعات می تواند در رویداد های مهم مانند انتخابات کشوری موثر باشد.

رفیعی در پایان با تاکید بر اینکه کارت ملی هوشمند هر فرد ملاک اصلی برای حضور در انتخابات در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: در کنار ثبت مهر در شناسنامه داشت کارت ملی هوشمند در انتخابات الزامی شده است لذا افرادی که تا به حال برای ثبت نام کارت ملی اقدام نکرده اند می بایست هر چه زودتر به مراکز مشخص شده در سطح شهرستان مراجعه کنند تا بتوانند برای رای دادن در انتخابات پایان سال شرکت کنند.

انتهای گزارش داود زیبائی