بخشدار بناب قاچاق کالا را نوعی پدیده ضد توحیدی دانست و گفت: یکی از عومال اصلی گرانی های اخیر موضوع قاچاق کالا است.

به گزارش انعکاس بناب، محمد پور ناجی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، نظارت و منبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، قاچاق کالا را عمده ترین عامل تخریب اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: قاچاق کالا در چند سال اخیر به شدت بروی قیمت اجناس تاثیر گذاشته است و مردم و دولت از همین موضوع به شدت متضرر شده اند.

بخشدار مرکزی بناب با بیان اینکه  قاچاق کالا پدیده ای ضد توحیدی است، تصریح کرد: متاسفانه عده ای محدود از قاچاق کالا سود می برند اما اکثر اقشار جامعه تحت تاثیر این پدیده شوم قرار می گیرند که گرانی های اخیر خود به نوعی از قاچاق کالا و ارز به وجود آمده است و قیمت ها حباب مانند شده اند.

وی با اشاره با افزایش قاچاق گندم و آرد در سطح کشور گفت: با توجه به پایین بودن قیمت گندم و آرد در کشور نسبت به سایر کشورها قاچاق این کالا به شدت افزایش پیدا کرده است که می بایست با تدبیر همگانی در مقابل این پدیده ایستادگی کرد.

پور ناجی در پایان خواستارتوجه هر بیشتر دستگاه های نظارتی شهرستان بر قاچاق گندم و آرد شد و گفت: نباید هیچ گونه گندم و آردی بدون مجوزهای قابل قبول از سطح شهرستان خارج شود که در غیر این صورت قاچاق محسوب شده و عوامل نیروی انتظامی با آن ها بر خورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی