نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل فاضلاب وآب شرب روستاهای بناب می بایست هرچه زودتر حل شود.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز جلسه بررسی مشکلات آب وفاضلاب روستاهای شهرستان با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی؛ مدیر کل آب وفاضلاب استان، بخشدار، دهیاران واعضای شورای روستاه های چلقائی وقره چپق در محل فرمانداری بنا ب برگزار شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در حال حاضر اصلی ترین مشکل ومطالبه ی اهالی روستاهای شهرستان موضوع آب وفاضلاب است که در چند سال اخیر با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه فاضلاب روستای چلقائی در حال حاضر به صورت سنتی است، گفت: فاضلاب این روستا هرچه زودتر می بایست به شبکه فاضلاب شهری متصل شود و با توجه به اینکه فاصله خط انتقال این فاضلاب بسیار کم است مشکلی در این خصوص نباید وجود داشته باشد.

اعزازی با بیان اینکه به دلیل برخی مشکلات از جمله کاهش آب و آلودگی های زیست محیطی و موقعیت جغرافیایی بناب  کیفیت آب های زیر زمینی شهرستان کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این کاهش کیفیت مورد تایید است اما طبق آزمایش های انجام شده توسط بهداشت آلودگی حادی در این آبها وجود ندارد اما مردم انتظار بهبود کیفیت آب شرب را در روستاها دارندکه مطالبه به حقی است.

نماینده مردم بناب درپایان حل مشکل آب شرب وفاضلاب روستاهای بناب را نیازمند وحدت وهمکاری تمامی مسئولین دانست وگفت: بنده بعنوان نماینده با تمام اختیارات پیگیر مطالبات مردم در این خصوص هستم اما مردم ومسولان نیز باید همکاری متقابلی داشته باشند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زهرا احمدین