با وجود اینکه مدتی از افتتاح پل عابر رو گذر کوی شهرداری می گذرد ولی هنوز ساکنین این منطقه قادر به استفاده از پله های برقی این پل نیستند.

به گزارش انعکاس بناب، پله های برقی پل روگذر عابر پیاده کوی شهرداری بعد از افتتاح همچنان در سکوت و خاموشی مانده است و موجب شده تا  اهالی از عدم رسیدگی و حل مشکل پله های برقی از مسئولان گلایه مند شوند.

نبود فرهنگ استفاده درست از اموال عمومی که به صورت غیر مستقیم از جیب مردم تامین می شود و عدم آگاهی از اینکه هر گونه دستکاری و یا خرابکاری در این پله برقی توسط اهالی به ضرر مردم خواهد بود ضرورت استفاده درست ازامکانات پل را ایجاب می کند.

کم و کاستی های چون نبود نرده ها در اطراف بلوار پل عابر پیاده موجب شده تا بخاطر سهولت در رفت و آمد عابران پیاده رو خطر عبور از خیابان را با وجود تردد زیادخودرو به جان بخرند ودر کمال آرامش از زیر پل عابر پیاده برای عبور استفاده کنند.

حل مشکلات مربوط به پل عابر رو گذر کوی شهرداری نه تنها همت مسؤلین بلکه یاری ومساعدت ساکنین آن منطقه را هم می طلبد و انتظار داریم اداره راهداری شهرستان بناب به عنوان متولی اصلی این پل، اقداماتی را جهت فرهنگ سازی و رفع نواقص آن انجام دهد.

گزارش تصویری؛

نگارنده خبر/ زهرا احمدین